قیمت فوم مخصوص گرمایش از کف

لیست قیمت لوله سوپرپایپ 98
لیست قیمت لوله سوپرپایپ ۹۸
19/11/15
نمایندگی لوله اتصالات ساختمان
20/01/18

قیمت فوم مخصوص گرمایش از کف

قیمت فوم مخصوص گرمایش از کف

قیمت فوم مخصوص گرمایش از کف

مناسب ترین قیمت فوم محصوص گرمایش از کف , لوله و اتصالات نیوپایپ و سوپرپایپ پنج لایه

عایق‌کاری کف ساختمان تاثیر بسزایی در صرفه‌جویی در مصرف انرژی می‌شود. یکی از راه‌های این نوع عایق‌کاری استفاده از برد‌های XPS سینرژی به همراه سیستم گرمایش از کف است. محافظت از و توزیع فشار وارده بر لوله های گرمایش از کف را نیز میتوان از سایر خصوصیات فوم مخصوص گرمایش از کف داسنت .

در این روش بر روی کف سازه که از جنس بتن می‌باشد، برد‌های XPS با ضخامت مناسب قرار گرفته و سپس سیستم گرمایشی بر روی آن نصب می‌شود. با این کار حرارت تولید شده توسط سیستم گرمایشی در داخل اتاق محبوس شده و هدر نمی‌رود. لایه نهایی که پوشش کف است می‌تواند از هر جنس دلخواه (لمینت، پارکت، سنگ و غیره) باشد.این سیستم قابل اجرا بر روی هر کفی می‌باشد و برای بازسازی کف سازه‌های قدیمی نیز به کار می‌رود که البته نیاز به زیر‌سازی مناسب دارد. 

بهبود عملکرد سیستم گرمایش از کف با استفاده از برد XPS سینرژی امکان پذیر است. به این صورت که بستر سیستم گرمایشی عایق می شود و گرما مستقیماً به محیط داخل ساختمان انتقال می یابد و به سمت کف نفوذ نخواهد کرد. حرارت از قسمت گرم به محیط سرد منتقل می شود و در صورت عدم عایق کاری بستر سیستم گرمایش از کف، حرارت از طریق کف به خارج از محیط منزل انتقال خواهد یافت و سیستم مرکزی دائماً برای جبران کسری انرژی، تولید حرارت خواهد کرد.

فوم شانه  تخم مرغی گرمایش از کف نسل جدیدی از عایق ها میباشد که برای سیستم لوله کشی گرمایش از کف مورد استفاده قرار میگیرد.

فوم تخم مرغی گرمایش از کف

در حالت ایده آل، یک سیستم گرمایش از کف باید تمام انرژی خود را به سمت بالا و به سمت فضای داخلی که گرم می شود، هدایت کند. با این حال، فقدان عایق حرارتی مناسب می تواند گرما را نیز به سمت پایین حرکت دهد، که نشان دهنده از دست رفتن انرژی است.

آنچه که در زیر تخته رخ می دهد می تواند مقدار زیادی گرما را جذب کند، به خصوص در فصل زمستان. این اثر همچنین ممکن است برای اسلب معلق یک ساختمان قابل توجه باشد، جایی که گرما می تواند به ناحیه زیر اسلب گم شود.

 

قیمت فوم مخصوص گرمایش از کف 

قیمت فوم مخصوص گرمایش از کف بستگی به میزان دانسیته/ابعاد/وزن / مواد اولیه آن متغیر میباشد.از هر ورق ۲۴هزار تومان تا ۴۴ هزارتومان متفاوت است.

برای دریافت مشاوره جهت خرید مناسب ترین فوم که برای محیط شما کاربردی باشد با دفتر نمایندگی شرکت تماس بگیرید۰ نمایندگی پخش ملزمات تاسیساتی و فروشگاه لوله و اتصالات تهران و ارسال به شهرستانها .


دفتر مرکزی و فروشگاه : ۰۲۱۲۲۳۱۶۵۷۳////۰۹۱۲۵۵۱۸۹۲۱

ادرس:  تهران-رسالت-۱۶متری دوم شمالی-لاهیجانی غربی پلاک۲۶۸  فروشگاه حسین پور

تلفن دفتر فروش تجهیزات موتورخانه و شوفاژ:  ۰۲۱۲۲۳۲۴۰۳۱

 


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button