قیمت لوله پلیکا فاضلابی

نمایندگی لوله آذین
نمایندگی لوله آذین اصفهان
19/03/08
نمایندگی چسب تارگت رازی
19/03/12

قیمت لوله پلیکا فاضلابی

لوله پلیکا ۲۵۰ تا ۶۳ قیمت مناسب ارزان فشار قوی

لوله پلیکا ۲۵۰ – ۶۳  در انواع لوله پلیکا هواکشی _نیمه قوی _فشار قوی و انواع دیگر که در مصارف صنعتی و ساختمانی استفاده میشوند که در ادامه به آن میپردازیم.

لوله پلیکا در سایز های ۲۰ تا ۴۰۰ میلیمتر تولید مشوند.

{ سایزبندی لوله پلیکا و دیگر لوله های پلیمری بر حسب میلیمتر میباشد }

لوله پلیکا برحسب دو عامل کیفیت و وزن قیمت گذاری میگردد . برای هر سایز لوله پلیکا یک وزن استاندارد برای لوله های ناودانی ( هواکشی )  یا سبک , یک وزن استاندارد برای لوله های نیمه قوی یا فاضلابی و یک وزن برای لوله پلیکا قوی مشخص گشته است .

لوله پلیکا 250

همانطور که در جدول فوق مشاهده میکنید وزن چهار سایز لوله اصلی یعنی لوله ۶۳ ( ۴٫۸ ) , لوله ۹۰ (۶٫۳) , لوله ۱۱۰ ( ۹٫۱ ) و لوله ۱۲۵ (۱۱٫۸ )  برحسب کیلوگرم میباشد. 

قیمت لوله پلیکا فاضلابی خانگی

در جدول زیر قیمت لوله فاضلابی خانگی در سه سایز (۶۳) ۶ یا ۲ اینچ, ۸(۹۰) یا ۳ اینچ , ۱۰(۱۱۰) یا ۴ اینچ, در ۳ رنج قیمتی را مشاهده میکنید. برند , وزن, ضخامت , کیفیت مواد اولیه و تکنولوژی تولید از مهمترین دلایل تفاوت بین محصولات زیر میباشند. به دلیل تغییر در قیمت مواد اولیه قیمت های جدول لیست قیمت لوله پلیکا تقریبی بوده و ممکن است تغییرات جزیی داشته باشند. برای اطلاع دقیق از قیمت لوله پلیکا در سایز و رنج قیمتی متفاوت و بسته به میزان خرید با فروشگاه تماس حاصل فرمایید.

 

تلفن : ۰۹۱۲۵۵۱۸۹۲۱۲۲۳۱۶۵۷۳

قیمت ها به تومان میباشد.

نوع لوله / قطر لوله به میلی متر ۶۳
۹۰ ۱۱۰
مارک معمولی ۱۵۰,۰۰۰ ۱۸۰,۰۰۰ ۲۱۰,۰۰۰
برند متوسط ۲۴۰,۰۰۰ ۲۹۰,۰۰۰ ۴۵۰,۰۰۰
برند با کیفیت ۳۵۰,۰۰۰ ۵۵۰,۰۰۰ ۷۲۰,۰۰۰

کلیه لوله های پلیکا که در بازرگانی حسین پور به فروش میرسد دارای تاییدیه و استاندارد میباشد. تمام انواع لوله های ذکر شده در موارد زیر به مصرف میرسد:

  • کانالهای عبور هوا ( هواکشهای داخل حمام و توالت )
  • عبور سیمها وکابلهای برق
  • جمع آوری آبهای باران در پشت بامها و ناودانی
  • لوله کشی فاضلاب داخل ساختمان
  • اتصال فاضلاب خانگی به شبکه شهری اگو

در لوله کشی فاضلاب داخل ساختمان معمولا سایزهای ۶۳ , ۹۰ , ۱۱۰ و ۱۲۵ و به ندرت سایزهای دیگر مورد استفاده قرار میگیرند .سایز ۱۶۰ در انشعاب اصلی فاضلاب ساختمانهای بلندمرتبه و  استفاده از لوله پلیکا سایز ۲۵۰ و بالاتر نیز معمولا برای کانال کشی فاضلاب و زهکشی انجام میشود .

قیمت لوله پلیکاقیمت لوله پلیکا فاضلابی

قیمت لوله پلیکا به عواملی همچون وزن , کیفیت مواد بکار رفته و برند لوله پلیکا بستگی دارد. همانطور که در جدول بالا ملاحظه کردید , لوله های پلیکا  در سایزهای مختلف دارای وزن های مختلفی میباشند . علاوه بر این ممکن است در یک سایز لوله چندین وزن مختلف داشته باشیم . به عنوان مثال لوله پلیکا نیمه قوی سایز ۱۱۰ که برای اجرای فاضلاب کشی ساختمان بکار میرود ,  دارای وزن استاندارد ۹٫۱۰۰ کیلوگرم و ضخامت ۳٫۲ میلیمتر میباشد . تولیدکنندگانی هستند که این لوله را با وزن و ضخامت بیشتر تولید و به بازار عرضه کرده و همچنین کارخانه هایی که با وزن کمتر این نوع لوله را تولید میکنند .

بدیهی است که با افزایش وزن لوله قیمت آن نیز افزایش پیدا کند , اما این میزان افزایش تنها به وزن بستگی نداشته و برندهای معروف همچون لوله پلیکا گلپایگان و دیگر مارکهای معروف علاوه بر پارامتر وزن بسته به شهرت خود یک مقداری قیمت بالاتری هم در نظر میگیرند . البته نباید کیفیت بالای مواد اولیه این شرکتها و همچنین بالاتر بودن هزینه تولید همانند ماشین آلات تولید و سیستم کنترل کیفیت آنها را در این زمینه نادیده گرفت .

برندهای معروف لوله قیمت لوله پلیکا را در کنار اتصالات مربوطه در قالب یک لیست قیمت واحد عرضه کرده و معیار خرید و فروش لوله پلیکای این برندها لیست قیمت لوله و اتصالات پلیکا میباشد . 

اما در کنار مارکهای خاص لوله پلیکا تولید محصولات لوله اتصالات پلیکا در خارج از محدوده استاندارد نیز برای اهدافی مانند هواکش , تهویه و حتی فاضلاب نیز انجام میشود . این تولیدات معمولات برندهای معمولی و کمتر مشهور هستند که البته میزان مصرف آنها به دلیل  قیمت اقتصادی تر آنها بسیار زیاد است . پلیکا سمنان و اسمهایی این چنینی که خیلی به دنبال اسم و رسم نیستند محصولات خود و به ویژه لوله پلیکا را به صورت کیلویی به فروش میرسانند . مثلا در حال حاضر قیمت هر کیلو لوله پلیکا در حدود ۳۰۰۰۰ هزار تومان میباشد . البته قیمت فوق برای عمده فروشی بوده و مسلما در فروشگاه لوله و اتصالات به صورت متری و شاخه ای به فروش میرسد . این لوله ها بعضا دارای مهر استاندارد اصل , استاندارد تقلبی و یا بدون مهر استاندارد میباشند.

لوله های گرانول نیز نوعی از لوله های پلیکا هستند که با مواد دست دوم یا ترکیب آنها با مواد نو تولید شده و تنها برای لوله کشی هواکش مناسب میباشند. قیمت این لوله ها نیز نسبت به قیمت لوله پلیکا فاضلابی هم از نظر وزنی و هم به صورت شاخه ای کمتر بوده و تقریبا در حدود ۵۰ درصد ارزانتر میباشند.

قیمت لوله پلیکا

قیمت خرید لوله های PVC یا پلیکا هم به برند و هم به مواد اولیه و وزن لوله پلیکا بستگی دارد. از لحاظ فنی لوله های پی وی سی به ۳ نوع لوله پلیکا هواکشی , لوله پلیکا فاضلابی و لوله پلیکا آبرسانی تقسیم بندی میشوند. البته ممکن است در برخی موارد بتوان از انواع مختلف در کاربردهای گوناگون نیز استفاده کرد, اما به طور کلی استفاده لوله پلیکا معمولی در فاضلاب کشی و آبرسانی و کاربرد لوله پلیکا فاضلابی در لوله کشی آب اشتباه بوده و به طور کلی استفاده و خرید لوله پلیکا برای آب گرم نیز غلط است.

از لحاظ قیمت کمترین قیمت را لوله های هواکشی, سپس لوله های فاضلابی و در مرتبه بعدی لوله های فشار قوی و UPVC دسته بندی میشوند. اتصالات لوله پلیکا نیز به همین ترتیب تقسیم بندی قیمت میشوند.

در حال حاضر برای خرید قیمت لوله پلیکا فشار ضعیف سایز ۱۱۰ که پرمصرف ترین است در حدود ۱۸۰ تا ۳۰۰ هزار تومان, قیمت لوله پلیکا فاضلابی بین ۳۵۰ تا ۶۵۰ هزار تومان و قیمت لوله پلیکا فشار قوی ۱۱۰ در حدود ۷۰۰ تا ۹۵۰ هزار تومان نوسان قیمت دارند.

معمولا در کارهای عادی ساختمانی از لوله پلیکا معمولی استفاده میشود. این لوله ها اگر برند مشهوری نداشته باشند و استاندارد باشند در مقدار بالا به صورت کیلویی و در قیمت خرده فروشی به صورت شاخه ای یا متری به فروش میرسند. لوله پلیکا معمولی هم قیمت خرید مناسبی دارد و هم برای مصارف ساختمانی فاضلاب و هواکش کاربردهای وسیعی دارند. از این رو در فروشگاه لوله اتصالات در سطح شهر به وفور یافت میشوند. برای خرید لوله پلیکا با سایز و شرایط خاص بایستی به بازار و اماکن خاصی مراجعه نمایید.

خرید لوله پلیکا

در لوله کشی ساختمانهای نوساز برای لوله کشی فاضلاب در حال حاضر یا از لوله پوش فیت استفاده میشود و یا از لوله اتصالات پلیکا نیمه قوی فاضلابی و این مساله موجب شده است که با توجه به قیمت و کیفیت رقابت سختی بین برندهای مختلف پوش فیت و لوله پلیکا برقرار باشد. از این رو بسیاری از کارخانجات با سابقه با افزایش کیفیت اقدام به تولید لوله اتصالات پلیکا در سطح بالا کرده تا توان رقابت با محصولات پوش فیت را داشته باشند و از طرفی از لحاظ هزینه و قیمت لوله کشی ساختمان توجیه اقتصادی داشته باشند. لوله پلیکا گلپایگان, داراکار, پارس پلاست, یاس سمنان, وینوپلاستیک, مدل پلاستیک,ناردین, یزد لوله, نیوپلیکا,پلی سازان از برندهای مشهور در این زمینه هستند که هم از نظر قیمت و هم قابلیت استفاده در لوله کشی فاضلاب قابل استفاده و مطمین میباشند. انواع اتصالات لوله پلیکا با برندهای مختلف نیز به نسبت قیمت لوله و کیفیت ان نرخ گذاری میشوند.

البته لوله پلیکا کاربردهای دیگری نظیر لوله کشی هواکشی یا آبرسانی و حتی مصارفی مانند پوشش و غلاف یا ساخت لوازم دکوراتیو و تزیینی هم دارند که بسته به نوع مصرف, در تهیه و خرید لوله پلیکا میتواند اثرگذار باشد.

ویژگی های لوله پلیکا

۱.کیفیت آب:لوله پلیکا تاثیر منفی بر روی کیفیت آب نمیگذارد .

به طوری که میتوان اطمینان حاصل کرد که مقادیر سرب، قلع و سایر عناصر سمی نظیر جیوه ، کرم ، کادمیم و باریم زیر حدود مجاز استاندارد می باشند .

۲-مقاومت شیمیایی:لوله u-pvcدر برابر مواد روغنی الکی و بعضی اسید ها مقاوم است . برای کار های معمول ابرسانی در برابر مواد موجود در اب و خاک بسیار مقاوم است .

۳-مقاومت بالا در برابر وزن سبک:مقاومت بالای این لوله ها سبب کاهش ورن و سبکی ان شده است که  جنبه ایمنی بالایی  دارد. به راحتی میتوان حمل و نقل کرد وبه اسانی با ان کار کرد.

۴- مقاومت در برابر شعله: لوله PVC به سختی اتش میگیرد .درجه حرارت شعله ور شدن خود به خودی ان۴۵۴درجه سانتی گراد تخمین زده شده است.

به علاوه در هنگام شعله ور شدن گازHCLازاد میکند که این گاز از ورود O2به محل شعله جلوگیری میکند و سبب خاموش شدن اتش میشود به همین دلیل به این لوله ها خود خاموش شونده نیز میگویند. از لوله پلیکا در مصارف اب و فاضلاب هم شهری استفاده  میشود.

 

لوله پلیکا ۲۵۰ میلیمتر

لوله پلیکا ۲۵۰ ۴بار  باضخامت۴  وزن شاخه ۲۰ کیلوگرم  —–  لوله پلیکا ۲۵۰    ۶ بار  با ضخامت ۴/۹  وزن شاخه ۲۷ کیلوگرم —–  لوله پلیکا ۲۵۰ ۱۰بار  با ضخامت ۶/۲  وزن شاخه ۴۵ کیلوگرم

مصارف  جدارچاه , فاضلابی , کشاورزی , آبرسانی و موارد دیگراز آنجا که ۵۳% مواد اولیه در ساخت رزین PVC از مواد نمکی (NaCl) است، لوله‌های پلیکا وابستگی کمتری به قیمت نفت دارند و علاوه بر مزایای ممتاز ذکر شده برای این لوله‌ها، قیمت این لوله‌ها بسیار مناسب و قابل رقابت با سایر لوله‌های پلیمری، فلزی، چدنی و … می‌باشند. به طوری که امروزه لوله‌های پلیکا در دنیا یکی از گزینه‌های اصلی در شبکه‌های آب و فاضلاب می‌باشند.

این لوله ها به دلیل استفاده از مواد گرانول قیمتی بسیار پایین نسبت به سایر لوله ها دارد .

لوله پلیکا سایز ۲۰ ، لوله پلیکا سایز ۲۵ ، لوله پلیکا سایز ۳۲ ، لوله پلیکا سایز ۴۰ ، لوله پلیکا سایز ۵۰ ، لوله پلیکا سایز ۶۳ ، لوله پلیکا سایز ۹۰ ، لوله پلیکا سایز ۱۱۰ ، لوله پلیکا سایز ۱۲۵ ، لوله پلیکا سایز ۱۶۰ ، لوله پلیکا سایز ۲۰۰ ، لوله پلیکا ۲۵۰ ، لوله پلیکا سایز ۳۰۰ ، لوله پلیکا سایز ۴۰۰ .

ازمزیت های لوله واتصالات پلیکا (pvc)میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

عدم آسیب پذیری وپوسیدگی

مقاومت بالادربرابرزنگ زدگی وموادشیمیایی

دارای عایق الکترسیته

مقاوم دربرابرشعله

لوله پلیکاسبک وقابل حمل ونقل آسان

 

کاتالوگ اتصالات پلیکا تهران

لیست قیمت پلیمر گلپایگان

دانلود لیست قیمت پارس زنده رود پلاست

 

اتصالات پلیکا تهران

دفتر اصلی و فروشگاه :  ۰۲۱٫۲۲۳۱۶۵۷۳- ۰۹۱۲۵۵۱۸۹۲۱

ادرس:  تهران-رسالت-۱۶متری دوم شمالی-لاهیجانی غربی پلاک۲۶۸  فروشگاه حسین پور

بازرگانی حسین پور عرضه کننده محصولات زیر میباشد :

برای اطلاع از لیست قیمت ها و کاتالوگ محصولات روی هر برند کلیک کنید :

پنج لایه “سوپرپایپ / نیوپایپ /یونیک پایپ / ایزوپایپ ”

تک لایه ”    آدین    /   یزد   /    وحید    / آ اس / گلدپایپ{کامپوزیت ترکیه ای }

پوشفیت “نیوفلکس / پلیران /  پلیران سایلنت / وحید /نیک بسپار

پلی اتیلن  جوشی پلیران  / پلیرود   / حافظ

پلیکا    ”  پلیمر گلپایگان / تک ستاره گلپایگان / داراکار / پارس زنده رود/پلیمر  سمنان

لوله گالوانیزه ” سپنتا / ساوه سنگین و سبک / چینی

لوله کاروگیت

اتصالات برزیلی  و مک و چینی

فلنج – Flange

فروش  انواع مختلف فلنج از سایز ۱/۲ اینچ الی ۶۰ اینچ طبق استاندارد با متریال های کربن استیل، استنلس استیل از قبیل فلنج گلودار، فلنج عینکی، فلنج اسلیپون، فلنج ساکت، فلنج دنده ای، فلنج تخت، فلنج کور،
فلنج اوریفیس و فلنج لپ جوینت
گسکیت – Gasket
فروش انواع گسکیت با متریال های کربن استیل و استنلس استیل شامل اسپیرال وند، رینگی، لاستیکی، کاغذی و تفلونی در سایز و کلاس های مختلف

لوله اهنی درز دار و مانیسمان سبک و سنگین

شیر فلکه برنجی  سیم ایتالیا  /کیزایران / کیتز ژاپن / سیتکو / کیزان /

شیر فلکه چدنی ووگ امید گلستان / ووگ بی همتا / میراب

شیرصافی برنجی  / شیر یکطرفه فنری و دریچه ای  / بست لوله  / شیرالات قهرمان /راسان /

عایق الاستومری / عایق pe  / فوم تخم مرغی گرمایش از کف

مشعل و موتورخانه

*****

بازرگانی حسین پور قادر به ارسال سفارشات شما به اقصی نقاط کشور از جمله استان ها و شهر های :

********************************************************************************************

بازرگانی حسین پور  آمادگی دارد به ارسال سفارشات شما به اقصی نقاط کشور از جمله استان ها و شهر های :

آذربایجان شرقی – تبریز – مراغه، مرند و میانه آذربایجان غربی – ارومیه – خوی، میاندوآب و مهاباداردبیل – اردبیل – پارس‌آباد، مشگین‌شهر و خلخالاصفهان – اصفهان – کاشان، خمینی‌شهر و نجف‌آباد البرز – کرج – هشتگرد، نظرآباد و محمدشهر ایلام – ایلام – ایوان، دهلران و آبدانان بوشهر – بندر بوشهر – برازجان، بندر گناوه و خورموج تهران – تهران – اسلام‌شهر، گلستان و قدس چهارمحال و بختیاری – شهرکرد – بروجن، فرخ‌شهر و فارسان خراسان جنوبی – بیرجند – قائن، فردوس و نهبندان خراسان رضوی – مشهد – سبزوار، نیشابور و تربت حیدریه خراسان شمالی – بجنورد – شیروان، اسفراین و گرمه جاجرم خوزستان – – اهواز – دزفول، آبادان و خرمشهر زنجان –

زنجان – ابهر، خرمدره و قیدار سمنان – – سمنان – شاهرود، دامغان و گرمسار سیستان و بلوچستان – زاهدان – زابل، ایرانشهر و چابهار فارس – شیراز – کازرون، جهرم، لار و مرودشت قزوین – قزوین – تاکستان، الوند و اقبالیه قم – قم – قنوات، جعفریه و کهک کردستان – – سنندج – سقز، مریوان و بانه کرمان – کرمان – سیرجان، رفسنجان و جیرفت کرمانشاه – – کرمانشاه – اسلام‌آباد غرب، هرسین و کنگاورکهگیلویه و بویراحمد – یاسوج – دوگنبدان، دهدشت و لیککگلستان – گرگان – – گنبد کاووس، علی‌آباد کتول و بندر ترکمن گیلان – رشت – بندر انزلی، لاهیجان و لنگرود لرستان – خرم‌آباد – بروجرد، دورود و کوهدشت مازندران – – ساری – بابل، آمل و قائم‌شهر  مرکزی – اراک – ساوه، خمین و محلات هرمزگان – – بندرعباس – – میناب، دهبارز و بندر لنگه همدان – همدان – ملایر، نهاوند و تویسرکان یزد – یزد – میبد، اردکان و باف

 

2 Comments

  1. محمدی گفت:

    من پیمانکار ساختمان هستم میخواستم بدونم لوله های پلیکا روی خرید عمده تخفیف هم اعمال میکنید؟

    • hosseinpur گفت:

      سلام , بله در کلیه اقلام بسته به میزان خرید , بالاترین تخفیف ممکن اعمال میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button