مهره ماسوره طلایی قیمت و طریقه نصب

hoseinpour-aliderنیوپایپ
فروش مهره ماسوره نیوپایپ
20/12/05
انواع لوله کشی ساختمان
21/01/12

مهره ماسوره طلایی قیمت و طریقه نصب

مهره ماسوره طلایی

ابتدا باید مطلع باشیم که مهره ماسوره طلایی یا مهره ماسوره پارس یک اتصال تولید شده کارگاهی است و هیچ شخصی یا شرکتی نمی تواند عملکرد آن راضمانت کند .البته از این مسئله غافل نشویم که بر اساس تجربیات خود و همکاران عملکرد این قطعه تا حدود ۹۰ درصد پاسخگوی کار بوده و در موارد نادر هیچ نشتی و خرابی در کار اتفاق نیفتاده است.

توزیع کلی و جزیی اقلام تاسیساتی با فروشگاه لوله و اتصالات حسین پور ارسال به سراسر کشور 

 

موارد استفاده از مهره ماسوره طلایی

کاربرد مهره ماسوره پارس در مکان های از لوله کشی است که به دلیل عدم امکان ایجاد دنده و رزوه بر روی لوله به دلایلی از جمله عدم دسترسی به حدیده و نازک بودن و پوسیدگی بیش از حد لوله و احتمال شکستگی نمیتوانیم از روش های دیگر رزوه ایجاد کنیم و به ناچار از این قطعه برای درست کردن دنده در لوله کشی استفاده میکنیم. 

استفاده از این اتصال ابتکار در لوله کشی آب و شوفاژ بوده و به هیچ وجه امکان وصل کردن لوله گاز را ندارد.

سایز بندی مهره ماسوره پارس

در حال حاضر در بازار سایزهای قطعات در سایزهای ۱/۲ ،۳/۴ ،۱ ،۱۱/۴  ،۱۱/۲،و ۲ اینچ در بازار موجود است.

روش نصب مهره ماسوره طلایی

مهره ماسوره پارس از سه نقطه ساخته شده است ،دو قطعه فلزی که مثل مهره ماسوره داخل هم دنده می شود و قابلیت تنظیم بلند و کوتاه شدن را دارند و یک قطعه لاستیک که برای آب بندی بین لوله و مهره ماسوره به کار می رود. معمولا مهره ماسوره طلایی به لوله های فلزی قابلیت اتصال بهتری داشته و در لوله پلیکا و سایر لوله های پلیمری کمتر استفاده میشود.

یکی از قطعه ها که معمولا از جنس چدن ریختگی و یا از جنس لوله های مانیسمان هستند ،یک طرف بدون دنده بوده و ابتدا به داخل لوله رفته و بعد لاستیک را حدودا  یک تا دو سانتی متر به داخل لوله می بریم و بعد قطعه دیگر که فلزی است که دو سر دنده دارد به اتصال اولیه لوله متصل می کنیم .پس از این قادریم از طریق لوله کشی اتویی تک لایه ،پنج لایه،و پلی اتیلن دنده ای کار خود را ادامه دهیم.

نکته ای که باید به آن توجه کنیم که مهره ماسوره پارس اغلب برای لوله های فلزی کاربرد دارد و به کار بردن آن ها برای سایر لوله کشی ها کمی غیر استاندارد است. به دلیل قابلیت رگلاژی که این اتصال دارد میتوان با استفاده از تکه لوله آهنی یا سایر اتصالات گالوانیزه دو سر لوله آسیب دیده را نیز به هم متصل کرد.

قیمت مهره ماسوره طلایی

قیمت تک فروشی این اتصال بستگی به سایز آنها متغیر است.البته قابل ذکر است که جنس و کیفیت و هم چنین نوسانات قیمت هاباعث افزایش قیمت آن ها میشود .

به دلیل نوسان قیمت برای دریافت آخرین لیست قیمت تماس بگیرید.۰۹۱۲۵۵۱۸۹۲۱

برچسب: طریقه نصب مهره ماسوره طلایی،قیمت مهره ماسوره طلایی ،مهره ماسوره پارس

برای دریافت اطلاعات بیشتر با نمایندگی لوله و اتصالات تماس بگیرید .

آدرس فروشگاه: تهران -رسالت-بعد از ۱۶ متری اول شمالی – خیابان حسینی- خیابان لاهیجانی غربی پلاک ۲۴۵ فروشگاه حسین پور

تلفن ها :۰۲۱۲۲۳۲۴۰۳۱///۰۲۱۲۲۳۱۶۵۷۳

واتساپ:۰۹۱۲۵۵۱۸۹۲۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button