نمایندگی وینو پلاستیک

آموزش لوله کشی ساختمان با لوله سفید
21/10/08
فروشگاه لوله اتصالات و تاسیسات شمس آباد
21/10/18

نمایندگی وینو پلاستیک

نمایندگی وینو پلاستیک

فروشگاه لوله و اتصالات حسین پور نمایندگی لوله پلیکا وینوپلاستیک vinoplastic

کارخانه تولید لوله اتصالات پلیمری وینوپلاستیک با چند دهه کار و تحقیق در زمینه تولید لوله و اتصالات پلیمری و همچین برخورداری از فناوری و ماشین آلات مدرن، محصولاتی با کیفیت و با قیمت مناسب را تولید و به بازار عرضه میکند. محقیق و کارشناسان خط تولید وینوپلاستیک به صورت مداوم سعی دارند که کیفیت محصولات را با استانداردهای جهانی به روز نموده کرده و از آخرین ابداعات نوین استفاده لازم را به عمل آورند. لوله وینوهیدروپول از محصولات اختصاصی وینوپلاستیک است که ویژگی‌های جالب توجهی را به شما ارائه می‌دهد. در صورتی که به دنبال مصالح مناسب برای پروژه ساختمانی خود هستید، با مشاورین ما تماس بگیرید.

نمایندگی لوله وینو پلاستیکنمایندگی وینو پلاستیک تهران

پلی وینیل کلراید یا PVC یکی از پلیمرهای پرمصرف برای ساخت لوله های ساختمانی و صنعتی است و در ساخت انواع لوله و اتصالات با سایز کوچک و بزرگ در فشارهای مختلف استفاده می‌شود. این نوع لوله عموما معمولا برای درجه حرارتهای زیاد کاربردی نداشته، چون بر اثر گرما دچار جمع شدگی و تغییر شکل میشود.

ورژن اصلاح شده از PVC که در ساخت آن از نرم‌کننده استفاده نشده است. لوله های UPVC است که وزن بسیار کمی دارند و در برابر دما، مواد شیمیایی و تنشهای فیزیکی استقامت بیشتری دارند. لوله استخری وینوهیدروپول که توسط شرکت وینوپلاستیک تولید می‌شود، از تولیدات مشهور داخلی در زمینه لوله های استخری است که مشتریان زیادی را از سایر کشورها نیز دارد.

وینوپلاستیک اولین تولید کننده لوله‌های سایز بالای پی‌وی‌سی سخت در کشور (سایزهای ۷۱۰ تا ۱۲۰۰ میلیمتر) و تنها تولید کننده لوله‌های سایز ۱۲۰۰ میلیمتر در منطقه است. این کارخانه، همچنین تنها تولیدکننده لوله و اتصالات UPVC (پی‌وی‌سی قوی) با گستره وسیعی از اندازه‌ها، از ۲۰ تا ۱۲۰۰ میلیمتر، و با فشار اسمی ۴ الی ۲۵ اتمسفر است که سیستم اتصالات آن به دو شکل چسبی و اورینگی (push-fit) بوده و با ۱۲ خط اکسترودر و ۶ خط تزریق، دارای حجم تولید بیش از ۳۰ هزار تن در سال می‌باشد.

واحد تحقیق و آزمایشگاه مدرن وینوپلاستیک با انجام بررسی و ابداعات دقیق علمی و ارتباط متناوب با مراکز آکادمیک و پژوهشی برای دستیابی به اهداف خود می‌کوشد. ارتقا سطح کیفی محصولات و تلاش در تقلیل قیمت تمام شده به صورت توام جهت رضایت مشتریان، خلاقیت به منظور تولید محصولات به روز، افزایش آگاهی و مهارت متخصصین از طریق برگزاری دوره‌های فشرده آموزش، از دستاوردهای این واحد است.

در زمینه فروش هم نمایندگی وینو پلاستیک در اکثر شهرهای بزرگ دارای نمایندگی های معتبر بوده و البته بخش صادارات فعالی در فروش خارجی این شرکت بسیار فعال میباشد.

لیست قیمت وینو پلاستیکمحصولات شرکت وینوپلاستیک

به غیر از محصولات وینوپلاستیک در زمینه تولید پروفیل های پی وی سی محصولات این شرکت در زمینه تولید لوله و اتصالات پلیکا و یو پی وی سی به شرح زیر است/

  1. کانال هواکش اگزاست : تهویه طبیعی هوا مورد کابری محیط های مانند سرویس بهداشتی توالت حمام ، آشپزخانه ها، کارخانه ها ، صناعی و اماکن عمومی مانند رستوران، فروشگاه، فضای ورزشی
  2. لوله و اتصالات وینو هیدروپول :لوله و اتصالات وینو هیدروپول منطبق با استاندارد  ISIRI 13361-2, ISO 1452-2, DIN 8062می‌باشد که در موارد ذیل کاربرد دارد:

تاسیسات استخر

انتقال آب آشامیدنی و مواد شیمیایی

نفت و پتروشیمی

تصفیه خانه های شهری

دستگاه های تصفیه آب صنعتی  RO

گلخانه های صنعتی

  1. لوله و اتصالات درین و ونت : سیستم دستگاه‌های برودتی برای دفع آب محیط یا همان رطوبت هوا به این شکل  عمل میکند که تمامی رطوبت جمع شده روی فین‌های خنک که به مایع تبدیل‌ و داخل یک ناودانی ریخته شده را از طریق لوله درین(تخلیه) به بیرون منتقل می‌شود.امروزه با توجه به مزایای فراوان لوله و اتصالات PVC-U از جمله، ضریب زبری بسیار پایین، تحمل فشار داخلی بالا و از همه مهمتر دبی خروجی بالاتر به علت سفتی حلقوی بالا و عدم زائده در هنگام متصل کردن لوله و اتصات PVC-U ، این محصول گزینه برتر لوله و اتصالات مخصوص درین می باشد. لذا شرکت وینوپلاستیک اقدام به تولید لوله و اتصالات به صورت کامل در این خصوص نموده است.
  2. لوله و اتصالات تاسیسات برق و مخابرات : لوله‌های برق خم سرد نشکن وینو پلاستیک منطبق بر استاندارد ۱۱۱۰۵ برق و مخابرات که دارای خصوصیات ذیل می‌باشد:
    مقاومت در برابر اشتعال, منعطف, استحکام در برابر سایش, مقاومت کششی, مقاومت در برابر پوسیدگی و مواد شمیایی,
  3. تجهیزات وینوپلاستیک : بست ها یکی از ابزارآلات تولیدی وینوپلاستیک است. تولید بست رگلاژی , سقفی و دیواری از نوع سایلنت استاندارد
  4. لوله‌های ساختمانی : لوله‌های نیمه قوی فاضلاب ساختمان، لوله‌های ناودانی روکار، لوله‌های سوپر وینو مخصوص پروژه‌های بیمارستانی و انبوه سازی استاندارد، لوله‌های مخصوص آب باران، آبرسانی و فاضلاب تحت فشار
  5. اتصالات Power Seal پاور سیل
  6. اتصالات قدیمی وینوپلاستیک

ویژگیهای لوله و اتصالات پلیکا وینوپلاستیک

  1. سطح صاف و صیقلی و عدد زبری کم لوله
  2. نفوذناپذیری مطلق در برابر آب و گرد و خاک
  3. قابلیت بازیافت دوباره تا چند بار
  4. سازگاری نسبتا بالا با محیط زیست
  5. مقاومت بالا در برابر محیط های اسیدی و قلیایی
  6. چگالی پایین و نصب سریع و آسان
  7. طول عمر بیش از ۵۰ سال
  8. قیمت بسیار مناسب در مقایسه به برندهای هم تراز

لیست قیمت لوله وینو پلاستیک

با توجه به کیفیت بالای وینو پلاستیک قیمت لوله اتصالات وینوپلاستیک بسیار مناسب بوده و از آنجا که از لحاظ کیفی تولیدات این برند جزو ۱۰ برند مهم لوله اتصالات پلیکا است, لیست قیمت لوله وینو پلاستیک متعادل ترین لیست قیمت محسوب میشود. بسته به میزان خرید از نمایندگی وینو پلاستیک شما میتوانید درصد تخفیف متناسب با حجم خرید را هم در نظر داشته باشید.

در صورتی که نیاز به لوله اتصالات با کیفیت و با قیمت مناسب لوله پلیکا فاضلابی دارید, لیست اقلام مورد نیاز خود را از طریق واتساپ فروشگاه لوله اتصالات حسین پور نمایندگی لوله وینو پلاستیک ارسال کنید تا در اسرع وقت نسبت به صدور پیش فاکتور و مراحل بعدی خرید خود همراه ما باشید.

قیمت لوله پلیکا وینوپلاستیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button