فوم xpe گرمایش از کف

نمایندگی لوله اتصالات ساختمان
20/01/18
نمایندگی لوله پنج لایه مسترپایپ
20/02/01

فوم xpe گرمایش از کف

قیمت فوم مخصوص گرمایش از کف

گرمایش از کف

در حالت ایده آل، یک سیستم گرمایش از کف باید تمام انرژی خود را به سمت بالا و به سمت فضای داخلی که گرم می شود، هدایت کند. با این حال، فقدان عایق حرارتی مناسب می تواند گرما را نیز به سمت پایین حرکت دهد، که نشان دهنده از دست رفتن انرژی است. گرمایش از کف

آنچه که در زیر تخته رخ می دهد می تواند مقدار زیادی گرما را جذب کند، به خصوص در فصل زمستان. این اثر همچنین ممکن است برای اسلب معلق یک ساختمان قابل توجه باشد، جایی که گرما می تواند به ناحیه زیر اسلب گم شود.

بهترین راه برای کنترل گرما از طریق سیستم های گرمایش از کف نصب عایق حرارتی زیر لوله های گرمایشی است, بدین ترتیب بیشتر حرارت ها به سمت اتاق هدایت می شوند و به طور قابل توجهی افزایش کارایی انرژی می شود. چنین سیستمی می تواند با مصرف انرژی پایین تر از یک بدون عایق کار کند و هزینه های عملیاتی آن را کاهش دهد. علاوه بر این، عایق باعث گرم شدن سریع تر می شود و امکان کنترل بهتر حرارت را برای افزایش راحتی فراهم می کند. این مقاله یک مرور کلی از محصولات عایق حرارتی ارائه می دهد که درباره ی مزایای floor heating system (سیستم گرمایش از کف )اطلاعات خوبی به شما میدهد.

فوم xpe گرمایش از کف یکی از پرمصرف ترین انواع فوم میباشد که برای سیستم های گرمایشی استفاده میشود .این فوم مقاومت بالای در برابر حرارت دارد.فوم سايلنتXPE با توجه به داشتن مزايا زيادي از جمله: سطح صاف و يكنواخت، عايق حرارتي، عايق صوتي، عايق نم و رطوبت،برگشت پذيري بالا توانسته به عنوان فوم تخصصي سايلنت نظر فني كارشناسان مربوطه را به خود جلب نمايد. اين فوم در حال حاضر در ضخامت ۲.۸ميلي متر و در دانسيته ۵۰ به در رول هاي ۱۰۰متري توليد مي شود. 

ورق عایق پلی استایرن اکسترود شده

ورق سفت و سخت پلی استایرن اکسترود شده برای طیف گسترده ای از سازه های کف و برنامه های کاربردی طراحی شده است:

عایق بین یک اسلب موجود و یک اسلب بتونی.

تحت یک سطح در یک ورق ساختاری، تکمیل شده با مش فلزی سبک.   

بین battens در زیر صفحات پخش یا طبقه های چوبی.

 برای حداکثر عملکرد عایق حرارتی، عایق XPE باید نه تنها در مناطق مسطح، بلکه در برابر لبه ها و ترانشه ها قبل از ریختن بتن نصب شود.


تلفن تماس:  ۰۲۱۲۲۳۱۶۵۷۳ ///۰۹۱۲۵۵۱۸۹۲۱

کانال تلگرام  :  pipe_shop@
ادرس:  تهران-رسالت-۱۶متری دوم شمالی-لاهیجانی غربی پلاک ۲۴۵  فروشگاه حسین پور

مزایا:  

 ۱٫عایق حرارتی  

۲٫تضعیف صدا آکوستیک

۳٫عایق نم و رطوبت

۴٫کند سوز بودن

.۵کاهش مصرف انرژی

از مزایای دیگر سیستم گرمایش از کف میتوان به این موضوع اشاره کرد که چون دمای لازم برای گرمای مدار پایین است دیگ شوفاژ میتواند حرارت پاین تری داشته باشید و بازدهی بالاتر ,حتی میتوان با نصب و اجرای صفحات خورشیدی برای تامین حرارت لازمه تا حد خیلی زیاد در انرژی و هزینه صرفه جویی کرد.

به علاوه استفاده از سیستم گرمایش از کف این مزیت را نسبت به رادیاتور دارد که کل اتاق مانند یک وسیله گرمایی است که دمای ان در همه نقاط ان یکسان است و حس راحتی در فرد ایجاد میکند.    

همانطور که قبلا اشاره شد در سیستم رادیاتور کف اتاق دمای پایین تری دارد و سردتر است,به همین دلیل باید البسه بیشتری پوشید برای جلوگیری از سرماخوردن اعضای خانواده که ان هم ممکن است در کودکان درحال رشد مانع حرکت شده و باعث اذیت شدن انها بشود.

گرمایش ازکف این مشکل را حل کرده و دمای تمام اتاق را به یک امدازه نگه میدارد.نکته دیگری که قابل ذکر است این میباشد که در سیستم پکیج رادیاتور و بخاری اکثر مردم از سیاه  و کدر شدن دیوار ها و پرده ها ناراضی هستند,اما در گرمایش از کف به دلیل اینکه گرما به ارامی از کف به سمت بالا میرود اتاق همیشه مرظوب بوده و دیگر از سیاه شدن دیوار ها خبری نیست.

یک دیگر فواید مهم سیستم گرمایش از کف این است که شرایط کنونی که اکثر منازل اپارتمانی شده و فضای کمتری موجود است میتوان با این روش از فضای بیشتری در منزل بهره  تا اینکه قسمتی از فضای خانه توسط وسایل گرمایشی مانند رادیاتور یا بخاری اشغال شود.

سیستم گرمایش از کف هیچ محدودیتی برای استفاده از کفپوش های مورد نطرتون از قبیل پارکت و سرامیک و کاشی  ندارد بدون اینکه در گرمای ان تاثیری بگذارد.

کنترل دما در سیستم های گرمایش از کفی:

در این سیستم به ۳روش میتوان دما را کنترل کرد:

۱٫کنترل دما به روش دستی: در این روش بوسیله شیرهای موسوم به ربع گرد  که به خروجی  کلکتور  متصل است امکان کنترل درجه حرارتی انشعاب های مورد نظر را قطع یا وصل کرد. این روش ساده و کم هزینه است.

۲٫کنترل دما به روش مکانیکی: در  این روش با نصب شیرالات گرمایش از کفی که بالا دکر شد در داخل دیوار ,فضای مورد نظر از طریق ترموستات نصب شده بر روی هر شیر دمای محیط مربوطه را به صورت اتوماتیک و مکانیکی کنترل میکند.در این روش ,شیر تخلیه نیز تعبیه شده شده است.به طور واضح تر یعنی باز و بسته شدن شیر به صورت مکانیکی و اتوماتیک انجام میپذیرد.

 

 

 

۳٫کنترل دما به روش برقی:در این روش شیرهای برقی که به حسگر های الکتریکی در هرمحیط متصل شده اند ,دستور قطع یا وصل شدن جریان حرارت هر مدار را دریافت کرده و به صورت خودکار و هوشمند انجام میدهند.بر روی خروجی و ورودی های کلکتور دبی سنج هایی تعبیه میشود که کنترل های متنوعی را برای فرد ممکن میسازد.سیستم اتوماتیک برقی کاملترین روش کنترل دمای حرارتی گرمایش  از کف میباشد.این سیستم قابلیت اتصال اینترنت و کنترل از راه دور نیز دارا میباشد.

تلفن تماس:  ۰۲۱٫۲۲۳۱۶۵۷۳ ////  ////۰۹۱۲۵۵۱۸۹۲۱

کانال تلگرام  :  pipe_shop@
ادرس:  تهران-رسالت-۱۶متری دوم شمالی-لاهیجانی غربی پلاک۲۴۵  فروشگاه حسین پور

گرمایش از کف

برای اطلاعات کامل تر به این مقالات رجوع کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button