قیمت لوله ۵ لایه

فروشگاه لوله اتصالات و تاسیسات شمس آباد
21/10/18
فروشگاه تاسیساتی لوله اتصالات بنی هاشم
21/11/13

قیمت لوله ۵ لایه

قیمت لوله ۵ لایه

در این نوشته به بررسی قیمت لوله ۵ لایه همراه با اتصالات احتمالا مورد نیاز با برندهای مختلف و مقایسه قیمت لوله کشی ساختمان با این لوله های مدرن میپردازیم. همانطور که میدانید لوله های پنج لایه دارای ۲ نوع اتصالات کوپلی و پرسی بوده و میتوان گفت که قیمت اجرای لوله کشی پنج لایه با اتصالات کوپلی در حدود ۱۰ تا ۲۰ درصد گران قیمت از اتصالات پرسی هستند و از لحاظ کیفی هم به نظر میرسد که  اتصالات کوپلی طول عمر بیشتری دارند, چرا که ضخامت آنها بیشتر بوده و در عین حال جنس آنها تماما از فلز برنج میباشد. در برآرود قیمت لوله ۵ لایه علاوه بر قیمت خرید لوله بایستی به مخارج خرید اتصالات نیز دقت کرده و با توجه به آنها هزینه خرید تجهیزات تخمین زده شود. اما از آنجا که بسته به طول و نوع لوله کشی ممکن است درصد استفاده از لوله و اتصالات کم یا زیاد شوند, نمیتوان برآورد دقیقی از درصد مبلغ خرید لوله نسبت به اتصالات پنج لایه داشت. در ادامه به بررسی قیمت لوله پنج لایه با برندهای مختلف و رایج بازار میپردازیم.

قیمت لوله 5 لایهقیمت لوله ۵ لایه نیوپایپ

در سالهای اخیر قیمت لوله پنج لایه نیوپایپ به عنوان لیدر بازار تعیین کننده لوله های ۵ لایه در بازار ایران بوده است. این برند تاثیرگذار در صنعت تولید لوله اتصالات از زیر مجموعه های شرکت گیتی پسند اصفهان بوده و به دلیل حجم تولید بالا, گستردگی تعداد نمایندگی های فروش , قیمت مناسب و کیفیت بالا توانسته در مقایسه با دیگر رقبا بیش از نیمی از بازار لوله های پنج لایه را در دست بگیرد. لوله ۱۶ نیوپایپ از پرمصرف ترین لوله های مورد استفاده در ساختمان ها بوده و قیمت آن یکی از پارامترهای مهم در تعیین لیست قیمت نیوپایپ است. قیمت لوله ۵ لایه ۲۰ نیوپایپ هم در حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد بیشتر از لوله ۱۶ بوده که البته به دلیل تغییرات مداوم بر اثر نوسانات بازار نمیتوان عدد ثابتی برای قیمت لوله های پنج لایه اعلام کرد, اما در حال حاضر یعنی پاییز سال ۱۴۰۰ قیمت لوله ۱۶ در حدود متری ۱۳ هزار تومان و قیمت لوله ۵ لایه ۲۰ در حدود ۲۳ هزار تومان میباشد. البته بسته به حجم خرید شما ممکن است تخفیف هایی تا حدود ۲۰ درصد در نمایندگی نیوپایپ روی فاکتور فروش اعمال شود.

قیمت لوله پنج لایه سوپرپایپ

اما شرکت سوپرپایپ که نزدیک ترین رقیب نیوپایپ است, استراتژی دیگری برای فروش محصولات خود برگزیده است. این شرکت حجم فروش کمتری نسبت به نیوپایپ دارد اما قیمت لوله ۵ لایه و اتصالات آنرا از لحاظ قیمتی بالاتر به فروش میرساند, و این مساله هم دلیل کیفی داشته و هم از لحاظ روانی بر خریدار موثر است. از آنجایی که در فروش هر کالایی فاصله گرفتن از  قیمت های نرم میتواند باعث شود که خریدار فکر کند این برند کیفیت بیشتری دارد,  شرکت سوپرپایپ هم در کنار بالابردن سطح کیفی محصولات خود, کلاس کاری بالاتری از دیگر برندهای لوله پنج لایه برای خود قایل شده است.

در حال حاضر قیمت لوله ۵ لایه ۲۰ سوپرپایپ حدود ۲۵ هزار تومان و قیمت لوله ۱۶ هر متر ۱۷ هزار تومان میباشد. برای مشاهد و دانلود لیست قیمت سوپرپایپ کلیک کنید.

قیمت لوله بهتراشان

قیمت لوله پنج لایه بهتراشان نسبت به لوله نیوپایپ کمی بالاتر بوده و از سوپرپایپ پایین تر است. تخصص اصلی BTS یا بهتراشان صنعت دز تولید اتصالات برنجی بوده که به تدریج با توسعه تولیدات خود اقدام به تولید لوله های پنج لایه در سایزهای مختلف نیز نمود. کلکتور های لوله پنج لایه بهتراشان کیفیت بسیار مناسبی داشته و تلاشهای مالک آن که یک صنعتگر متخصص بوده و تولید خود را از یک  کارگاه کوچک شروع کرده قابل تمجید است.

قیمت لوله ۵ لایه ایزوپایپ

قیمت لوله ۵ لایه ایزوپایپ هم در رنج لوله های قیمت مناسب قرار داشته و هرچند که مانند نیوپایپ معروف نباشد, اما کیفیت آن قابل رقابت با دیگر برندهای لوله اتصالات پنج لایه است.

قیمت لوله پنج لایه ایزی پایپ

ایزی پایپ یک شرکت نسبتا نوپا بوده و در سال های اخیر توانسته حجم کمی از بازار را با تبلیغات وسیع بدست آورد و قیمت هایی کمی بیشتر از نیوپایپ در حال رقابت در بازار لوله های پنج لایه است.

لوله پنج لایه ایران رادیاتور

با وجود شهرت فوق العاده ایران رادیاتور و موفقیت این شرکت در زمینه تولید رادیاتور و پکیج, لوله های پنج لایه این شرکت نه در بخث کیفی و نه از لحاظ قیمت لوله ۵ لایه نتوانسته آنطور که باید در این زمینه موفق شود.

قیمت لوله ۵ لایه ارزان

یک زمانی در اوایل ورود لوله های پنج لایه به بازار و نبود شناخت کافی از برندهایی مانند نیوپایپ, سوپرپایپ,ایزوپایپ و.. برندهای خارجی و به خصوص چینی در حجم بالا وارد بازار ایران شدند, که به جز لوله یونیک پایپ مابقی آنها کیفیت خوبی نداشته و نسبتا ارزان قیمت بودند. پیشنهاد ما  به کسانی که به دنبال قیمت لوله پنج لایه ارزان قیمت هستند و قیمت هایی کمتر از لیست قیمت نیوپایپ مدنظرشان است بهتر است لوله های تک لایه که لوله ارزان قیمت هستند کار کنند,چرا که استفاده از لوله های بی کیفیت واقعا هدر دادن منابع مالی خود و اجحاف به کسانی است که قرار است از این نوع لوله های در ساختمان خود استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button