قیمت لوله پلیکا پودری

لوله pvc سمنان قیمت انواع برندهای لوله پی وی سی سمنان
21/09/08
فروش اینترنتی لوله پلیکا
21/09/17

قیمت لوله پلیکا پودری

لوله پلیکا پودری

به انواع لوله های PVC که برای تولید از مواد اولیه نو و با خلوص بیشتری استفاده میشود , لوله پلیکا پودری گفته میشود . این لوله ها درست در مقابل لوله های گرانول قرار میگیرند که در ساخت آنها از مواد اولیه بازیافتی و یا ترکیبی از مواد بازیافتی و نو استفاده میشود . ممکن است این مساله در مورد تولید اتصالات لوله پلیکا نیز اتفاق بیفتد .

به طور معمول به دلیل کاهش هزینه های تولید ممکن است با توجه به مصارف و کاربردهای مختلف لوله پلیکا در اوزان مختلف تولید شوند اما به طور معمول استفاده از مواد با کیفیت بالا برای افزایش کیفیت و طول عمر لوله پلیکا انجام میشود .

قیمت لوله پلیکا پودریکاربرد لوله پلیکا پودری

از لحاظ کاربرد میتوان مصارف مختلفی را برای این نوع لوله های مرغوب در نظر گرفت اما عموما لوله های پی وی سی پودری در صنایع زیر به کار گرفته میشوند .

اجرای لوله کشی فاضلاب ساختمان

اجرای لوله کشی هواکش و ونت ساختمان

لوله کشی ناودانی و زهکشی آب های  سطحی

صنایع کشاورزی , دامداری و باغ

تاسیسات برق و مخابرات و پوشش برای کابل و فیبر نوری 

بسته به نوع مصرف سایزبندی لوله های پودری مانند لوله اتصالات پلیکا از قطر ۲۰ میلیمتر تا سایز ۴۰۰ بوده و البته بیشتر سایزهای مصرفی بین ۶۳ میلیمتر تا ۱۲۵ میلیمتر میباشند .

به غیر از مواد اولیه PVC که در ساخت لوله های پودری بکار میروند بسته به کاربری موادی چون انواع پایدار کننده یا استابیلازر، مقاوم کننده ها، روان کننده ها و رنگ به لوله های پودری اضافه شده که موجب استحکام بیشتر این محصولات شده و در برابر شرایط جوی نیز مقاومت خوبی از خود بروز می دهند .

وزن لوله های پودری بستگی به موارد استفاده آن داشته و در ۳ وزن لوله پلیکا هواکشی , لوله پودری نیمه قوی و لوله های فشار قوی تولید و به بازار عرضه میشوند . علاوه بر وزن کیفیت مواد اولیه و ترکیب افزودنی های آنرا میتوان از پارامترهای تعیین کننده لوله های پودری دانست .

قیمت لوله پلیکا پودری

همانطور که میدانید قیمت لوله پلیکا تابعی از وزن و کیفیت مواد اولیه و  البته برند لوله های پودری میباشد . اما به طور کلی در بازار عمده فروشی برندهای مطرح که دارای لیست قیمت مشخصی بوده و لوله های غیربرند هم بستگی به قیمت کارخانه قیمت هر کیلو لوله را مدنظر قرار میدهند . در بازار خرده فروشی هم لوله پلیکا پودری بسته انواع مختلف لوله به صورت شاخه های ۶ متری یا متری فروخته میشود .

قیمت لوله های پلیکا در برندها نسبت به لوله اتصالات بازاری یا شهرت کمتر بیشتر بوده و تقریبا میتوان گفت که استراتژی فروش مارک لوله , هزینه های تولید و وزن لوله را میتوان عامل اصلی قیمت گذاری توسط شرکت های سازنده دانست . البته کیفیت برخی تولیدات غیربرند کمتر از برندهای معروف نبوده و در صورت شناخت کافی از لوله و بازار میتوانید با یک هزینه معقول و منطقی لوله های بسیار مرغوب تهیه کنید . 

در حال حاضر لوله های پودری بسته به استاندارد بودن یا نبودن از کیلویی ۲۵ تا ۳۵ هزار تومان در بازار به فروش میرسند . نوسانات قیمت مواد اولیه و دلار هم میتوان تاثیر مستقیمی بر روی قیمت این نوع لوله های پلیکا داشته باشد .

برای این منظور میتوانید با کارشناسان فروش فروشگاه لوله و اتصالات حسین پور جهت راهنمایی در خرید استفاده نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button