۱۲ برند از بهترین مارک لوله سفید پنج لایه پلیکا پوش فیت فلزی

ارزانترین لوله آب فاضلاب شوفاژ گاز سفید سیاه
21/08/14
قیمت لوله پلیکا معمولی
21/09/01

۱۲ برند از بهترین مارک لوله سفید پنج لایه پلیکا پوش فیت فلزی

بهترین مارک لوله

در این مطلب به بررسی ۱۲ برند از بهترین مارک لوله سفید , پنج لایه , پوش فیت , پلیکا و فلزی میپردازیم . برای درک بهتر از مارک ابتدا لازم است که کاربرد اصلی لوله های  پلیمری و فلزی را بشناسیم . در حال حاضر برای اجرای لوله کشی آب سرد و گرم میتوان از لوله های تک لایه و پنج لایه استفاده کرد . البته ممکن است در رایزر آبرسانی در برخی ساختمانهای بلند مرتبه از لوله گالوانیزه نیز استفاده شود . در بخش لوله کشی آب میتوان لوله های پنج لایه را از لوله های سفید پلی پروپلین بهتر دانست به خصوص در لوله کشی آب گرم مصرفی این لوله های مقاومت بهتری نسبت به انبساط طولی از خود نشان میدهند . در لوله کشی پکیج و شوفاژ نیز لوله های پنج لایه نسبت به لوله های سبز و حتی لوله های فولادی سیاه بهتر عمل میکنند و لوله پنج لایه را باید بهترین لوله برای شوفاژ دانست  . در  بخش فاضلاب ساختمان لوله کشی پوش فیت نسبت به لوله های پلی اتیلن و لوله پلیکا کارایی و دوام بیشتری دارند و در لوله کشی گاز نیز لوله های مانیسمان بهتر از لوله های درزدار میباشند . فارغ از توضیحات فوق و با توجه به میزان فروش لوله اتصالات در بازار ایران در ادامه بهترین مارک لوله سفید , پوش فیت , پلیکا و لوله های گاز و گالوانیزه را خواهیم آورد .

بهترین مارک لوله بهترین مارک لوله سفید

شاید از هر مجری تاسیسات کار و لوله فروشی بپرسید در حدود ۹۰ درصد از آنها لوله سفید آذین را برای اجرای لوله کشی آب سرد و گرم حتی شوفاژ را با توجه به قیمت مناسب آن به شما پیشنهاد بدهد . شاید برای شما هم جالب باشد که لوله آذین بیش از ۷۰ درصد از بازار لوله سفید یا همان سبز تک لایه پلیمری را در اختیار داشته و کمتر شهری را در ایران سراغ داریم که نمایندگی یا عاملیت فروش این برند در آنجا حضور نداشته باشد . از لحاظ معروفیت و اسم و رسم “بهترین مارک لوله و اتصالات ” اکثرا آذین لوله میدانند .

لوله آذین

آذین لوله سپاهان از زیر مجموعه های شرکت گیتی پسند اصفهان , یک کارخانه لوله و اتصالات پلیمری بوده که با توجه به کیفیت مناسب و قیمت منطقی آن در ۲۰ سال اخیر توانسته به یکی از برندهای مهم در صنعت تاسیسات لوله کشی ساختمان بدل شود . تولیدات کامل این برند با توجه به تنوع سایز از ۲۰ میلی متر تا ۱۱۰ میلی متر و گستردگی اتصالات مربوطه و همچنین بازاریابی و پخش مناسب این برند را به یک غول در صنعت لوله های پلیمری تبدیل کرده است . کاربرد آن در لوله کشی آب و شوفاژ روکار و توکار بوده و اجرا و تعمیرات و حمل نقل آسان این نوع لوله ها باعث تمایل به استفاده از این لوله ها شده است .

نیوپایپ

لوله اتصالات پنج لایه نیوپایپ از زیر مجموعه شرکت گیتی پسند اصفهان را میتوان یک لول بالاتر از لوله های آذین دانست که البته نوع اجرای لوله کشی پنج لایه به دلیل شرایط و ویژگیهای خاص متفاوت و گران قیمت تر میباشند . اگر برند لوله آذین در بین لوله های تک لایه بیشترین فروش را دارد , لوله نیوپایپ نیز در بین لوله های پنج لایه بیشترین تولید و عرضه را داشته و از سایز ۱۶ تا ۶۳ میلی متر تولید میشود .

سوپرپایپ

لوله سوپرپایپ یکی دیگر از برندهای مطرح در بین لوله و اتصالات پنج لایه است که توسط شرکت سوپرپایپ اینترنشنال قشم تولید شده و لوله های پنج لایه آن زردرنگ میباشند . قیمت لوله های سوپرپایپ نسبت به لوله های نیوپایپ نسبتا گران تر بوده و فروش آن کمتر میباشد . عده زیادی سوپرپایپ را بهترین برند لوله پنج لایه میدانند .

یزد بسپار

لوله سفید یزد بسپار نیز یکی از مارکهای قدیمی تولید کننده لوله تک لایه است که البته با توسعه ای که داشته در بخش تولید لوله های پنج لایه و پوش فیت نیز فعال میباشد اما شهرت آن به دلیل کیفیت بالای لوله اتصالات پلی پروپلین میباشد . قیمت لوله یزد نسبت به آذین لوله در حدود ۱۰ تا ۲۰ درصد گران تر است .

بهترین مارک لوله فاضلاب

بهترین مارک لوله فاضلاب دارای دو بخش پوش فیت و پلیکا میباشد . همانطور که گفته شده کیفیت لوله های پوش فیت بهتر است اما به دلیل قیمت مناسب لوله پلیکا و همچنین اجرا و تعمیرات آسان آن هنوز هم لوله پلیکا بیشترین مصرف را در بین لوله های فاضلابی دارد . از لحاظ قیمت و کیفیت لوله PVC سمنان از پرفروشترین ها محسوب میشود ام برندهای دیگری با قیمت بالاتری هستند که کیفیت بیشتری دارند .

بهترین مارک لوله پوش فیت

لوله های پوش فیت بوسیله ارینگ آب بندی میشوند , از این رو علاوه بر کیفیت بدنه اصلی جنس ارینگهای بکار رفته شده در این لوله اتصالات میتواند طول عمر بیشتری را به سیستم لوله کشی فاضلاب بدهد. به همین دلیل استفاده از اورینگهای با کیفیت آلمانی را میتوان در تبلیغات بسیاری از مدعیان تولید لوله اتصالات پوش فیت مشاهده کرد . اما برحسب تجربه برندهای زیر را میتوان هم از لحاظ قیمت و هم از نظر کیفیت جزو برترینها دانست.

لوله پوش فیت پلی ران

لوله پوش فیت پلی ران را میتوان یک برند بی بدیل در بین لوله های پوش فیت دانست . با وجود قیمت نسبتا گران لوله پوش فیت پلیران بسیاری از پروژه های ساختمانی معتبر فقط از پوش فیت پلیران استفاده میکنند . هر چند که مارکهای دیگر هم بعد از پلیران پا به عرصه ظهور گذاشتند اما کیفیت منخصر به فرد آن زبانزد تمامی مجریان تاسیسات کار حرفه ای و سازندگان برتر ساختمان است . لوله های فاضلاب و آبیاری پلیران از دیگر محصولات شرکت پلی ران میباشند . از این رو این برند را میتوان بهترین مارک لوله پوش فیت دانست. برای آشنایی بیشتر میتوانید لیست قیمت پلی ران را مشاهده کنید.

پوش فیت نیوفلکس

پوش فیت نیوفلکس نیز بعد از آذین لوله و نیوپایپ یکی از محصولات اصلی شرکت گیتی پسند میباشد . جنس لوله های پوش فیت از ماده اولیه پ پ بوده و لوله اتصالات به صورت سوکت های فابریک داخل هم رفته و توسط واشر آب بند میشوند . 
لیست لوله و اتصالات پوش فیت نیوفلکس، در قالب ۴ نوع ، لوله‌های پوش فیت گروه B ،گروه  BD، گروه سایلنت و بست دیواری فاضلابی در نمایندگی‌ پوش فیت نیوفلکس به فروش میرسند .
از خصوصیات بارز محصولات پوش فیت نیوفلکس ، نسبت به دیگر محصولات پوشفیت، استفاده از حلقه آب‌بندی به شکل یک واشر لاستیکی چاکدار است. این موضوع علاوه بر افزایش مقاومت و ممانعت از مشکلات ناشی از استفاده چسب، اتصال و نصب را نیز آسان‌تر می‌کند .

پوش فیت سوپردرین

سوپردرین را میتوان محصول فاضلابی شرکت سوپرپایپ دانست و با وجود فروش نسبتا خوب سوپرپایپ نتوانست از پس شرکتهای پرفروش دیگر در عرصه پوش فیت فاضلابی مانند پلی ران یا نیوفلکس برآید . کیفیت بسیار بالای پلی ران و قیمت بسیار مناسب نیوفلکس بسیاری از خریداران را برای استفاده از پوش فیت سوپردرین مردد ساخته است .

نیک بسپار یزد

نیک بسپار یزد اولین بار اقدام به تولید لوله های پوش فیت نموده و سپس به تولید لوله های تک لایه ,  پنج لایه و تلفیقی نمود . کیفیت و قیمت خوب پوش فیت ها باعث فروش نسبتا خوب آن بوده اما در عرصه های دیگر نتوانست آنچنان که باید به فروش کارخانه های بزرگ دیگر برسد و اغلب فروش آن در استان یزد میباشد .

بهترین لوله پلیکا

لوله پلیکا به دلیل مصرف بالا در تیراژ زیادی تولید شده و قیمت خیلی کم آن نسبت به پوش فیت حتی در مواردی غیر از لوله کشی ساختمان کاربرد آنرا افزایش داده است . البته در سالهای اخیر قیمت لوله پلیکا افزایش چشمگیری داشته است . معمولا قیمت لوله پلیکا به صورت وزنی میباشد , اما به دلیل کیفیت های مختلف برندها بسیاری از تولید کنندگان با ارایه لیست قیمت به شفافیت در فروش کمک میکنند .

البته برای مصارف و کاربردهایی چون لوله کشی هواکشی و تهویه پولتان را هدر ندهید و از لوله پلیکا معمولی که قیمت بسیار کمتری دارند استفاده کنید .

لوله پلیکا گلپایگان

کارخانه لوله پلیکا گلپایگان PG با بیش از سه دهه فعالیت در شهرستان گلپایگان یکی از قطب‌های تولیدکننده پلیکا کشور، از جمله برندهای مطرح در زمینه لوله و اتصالات PVC محسوب می‌شود. شرکت پلیمر گلپایگان به عنوان مبتکر طرح‌های نوین در راستای کاهش مشکلات فاضلاب ساختمانها ، محصولات خود را در سه گروه تولید و عرضه می‌نماید. گروه اول انواع لوله شامل ساده، پوش فیت، چسبی، دیوار چاه و لوله برقی، گروه دوم انواع اتصالات برقی، اتصالات فاضلابی چسبی، اتصالات تحت فشار چسبی و اتصالات فاضلابی پوش فیت و دسته سوم انواع ابزارآلات از قبیل جعبه ابزار، گرد بر، آچار لوله گیر و غیره هستند.
کیفیت و استاندارد بودن محصولات شرکت پلیمر گلپایگان از یک سمت ، آزمایشگاه کنترل کیفی و همکاری نزدیک با نشان ملی استاندارد از سوی دیگر باعث شد تا در سال ۲۰۰۱ بتواند در زمینه تولید لوله و اتصالات PVC، به عنوان اولین شرکت در تدوین و بومی کردن استانداردهای اروپا شناخته شود. همچنین این شرکت اولین شرکتی است که توانسته محصولات PVC خود را به اروپا صادر کند .

یزد لوله

محصولات شرکت یزد لوله در سه گروه یزد لوله، یزد پوشیفت و یزد پایپ بوده که دارای از ابعاد و فشار بسیار متنوعی هستند. از ویژگی‌های مهم و منحصربه‌فرد محصولات یزد لوله می‌توان به بهداشتی، استاندارد، نصب آسان و آب‌بندی کامل اشاره کرد.

بهترین مارک لوله فلزی

برندهای زیادی در زمینه تولید اتصالات فولادی سیاه و گالوانیزه فعال میباشند اما از معتبرین آنها میتوان به مارک سپاهان , اهواز , ساوه , سپنتا , آریاوا , کاوه و کچو اشاره کرد .

در زمینه لوله گالوانیزه ساوه و در تولید لوله مانیسمان شرکت لوله و نورد اهواز را میتوان از برندهای معروف دانست . البته کارخانه فولاد سپاهان و سپنتا نیز از برندهای اسمی لوله های فولادی میباشند.

بهترین مارک اتصالات

اغلب تولیدکنندگان لوله ها همراه با لوله, اتصالات هم جنس و متناسب نیز تولید میکنند. اما اتصالات گالوانیزه به دلیل شرایط ویژه, تولیدکنندگانی سوای کارخانجات تولید لوله دارند. از همین رو اتصالات گالوانیزه در بازار ایران ۲ نوع وارداتی دارند که اتصالات برزیلی از بهترین مارکهای اتصالات آهنی سفید و سیاه بوده و اتصالات مک, چینی و ایرانی هم رقبای اتصالات Tupy محسوب میشوند.

اتصالات بنکن هم از برندهای اتصالات جوشی و مانیسمان به حساب می آیند که کیفیت بسیار مناسبی دارند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button