فروشگاه لوله و اتصالات تهران

فروشگاه تاسیساتی هروی
21/12/15
صفر تا صد موتورخانه مرکزی
22/01/01

فروشگاه لوله و اتصالات تهران

فروشگاه لوله و اتصالات تهران

با وجود تعداد بالای فروشگاه لوله و اتصالات تهران برخی افراد برای یافتن یک فروشگاه با شرایط مدنظر چه از لحاظ اطمینان از قیمت خرید و چه از نظر اینکه کالایی که تهیه میکنند, کیفیت خوبی داشته و اصالت کالایی دارد, دچار شک و شبهه میشوند. به طور کلی فروشگاه لوله و اتصالات تهران دو نوع فروشگاه اینترنتی لوله و اتصالات و فروشگاه های حضوری بوده و برخی از آنها هر دو روش را استفاده میکنند. بسته به استراتژی فروش در فروشگاههای مختلف خرده فروشی و عمده فروشی در دستور کار قرار گرفته و البته بسیاری از فروشگاه های پخش عمده , در کنار توزیع کلی کالای لوله و اتصالات ساختمانی, خرده فروشی را نیز در دستور کار دارند.

فروشگاه های لوله و اتصالات و تاسیساتی در تهران در بخش خرده فروشی اغلب اقلام عمومی مورد نیاز در حد کارهای خرده کاری و تا حدی کلی کاری لوله کشی ساختمان را به فروش رسانده و ممکن است با توجه به شرایط فروشگاه, مصالح و ابزارالات ساختمانی را نیز به فروش برسانند. این فروشگاه ها معمولا در اکثر مناطق و محله های تهران مشغول به فعالیت میباشند. جور بودن جنس و تحویل فوری و به موقع جنس در کنار ساعات فروش مناسب از ویژگی های یک فروشگاه خرده فروشی لوله و اتصالات در تهران میباشد. هرچقدر که ساعت کاری بیشتر باشد و قیمت اجناس مناسب, مالک فروشگاه میتواند امیدوار باشد که در مدت زمان کمی به یکی از بهترین فروشگاه های منطقه تبدیل شود. اخلاق خوب و مشتری مداری از دیگر پارامترهای موثر در جذب حداکثری مشتری است.

فروشگاه لوله و اتصالات تهرانمرکز پخش فروشگاه لوله و اتصالات تهران

در سالهای دور که شرایط اطلاع رسانی محدود بوده و خبری از اینترنت و سرچ سریع لیست فروشگاه لوله و اتصالات تهران نبود, خیابان خیام تهران در محدوده گلوبندک تا پارک شهر بورس پخش لوله و اتصالات تهران و ارسال به شهرستانها بود. اما در دو دهه اخیر و با توجه به شلوغی مرکز تهران و محدودیت در حمل کالا, یک مرکز پخش دیگر در منطقه غرب تهران واقع در شادآباد به بازار لوله و اتصالات تهران اضافه شد. البته هنوز هم بسیاری از پخش کننده های کالای تاسیسات و لوله و اتصالات در تهران در منطقه گلوبندک فعال بوده و نبض بازار لوله اتصالات در خیابان خیام است. 

در این مناطق معمولا هر فروشگاهی با توجه با سوابق و شرایط خود یک یا چند برند را نمایندگی کرده و اصطللاحا دستش در برخی اقلام ار لحاظ قیمت باز است. برخی از فروشگاه ها اقدام به فروش مستقیم به مصرف کنندگان ساختمانی و صنعتی کرده و بعضی دیگر اقلام خاص را پخش میکنند. لوله و اتصالات در انواع مختلف فلزی و پلیمری, انواع شیرالات بهداشتی و تجهیزات جانبی, انواع شیر فلکه های برنجی و چدنی ساختمان, اقلام مورد نیاز برای کارهای ساختمانی و عمرانی در کنار تجهیزات لوله و اتصالات صنایع مختلف از جمله صنایع نفت,پتروشیمی, مواد غذایی و دیگر کارخانجات صنعتی را میتوان از مواردی دانست که در این مراکز به فروش میرسد. 

مراکز پخش عمدتا کار توزیع اقلام مختلف از لوله و اتصالات گرفته تا تفلون لوله کشی و تجهیزات ریز و درشت را به فروشگاه های فروش مستقیم به مصرف کننده داشته و معمولا نمایندگی برند لوله و اتصالات و لوازم متفاوتی را اخذ میکنند.

لازم به یاداوری است که خیابان طالقانی و بهار تهران هم مرکز پخش عمده تجهیزات تاسیسات گرمایشی و سرمایشی بوده و تقریبا این دو مرکز از لحاظ فنی ارتباط متستقیم دارند. اما فروش تجهیزات موتورخانه, پکیج و رادیاتور در کنار لوازم سرمایشی و گرمایشی دیگر در خیابان تخت جمشید سابق قرار دارد.

فروشگاه های اینترنتی لوله و اتصالات تهران

با توجه به شرایط سخت رفت و آمد به مرکز تهران در کنار توسعه فروش آنلاین و اینترنتی در حال حاضر بسیاری از فروشگاههای تاسیساتی لوله و اتصالات با راه اندازی سایت و ساخت فروشگاه های اینترنتی در فضای مجازی تمهیداتی را ایجاد کرده اند که شرایط خرید هم برای مشتری مهیاست و هم به سبب کاهش هزینه های نظیر اجاره مغازه و غیره,  باعث شده که قیمت برخی از این فروشگاه ها از مغازه های حضوری و فیزیکی کمتر باشد. این فروشگاه لوله و اتصالات در تهران توانسته اند با تهیه یک فروشگاه در خارج از مرکز تهران اعتماد مشتری را هم از لحاظ اطمینان خاطر جلب کنند. 

هرچند که بعضا هنوز بسیاری از خریداران خیلی به این مساله روی خوش نشان نداده اند اما با توجه به توسعه روزافزون اینترنت احتمالا تا چند سال دیگر اغلب فروشگاه لوله اتصالات تهران ناچار به حضور در اینترنت هستند.

یکی از مراکز پیشرو برای خرید اینترنتی لوله و اتصالات تهران فروشگاه اینترنتی لوله و اتصالات حسین پور است,  که در کنار فروشگاه حضوری نزدیک به ۱۰ سال است که اقدام به فروش لوله و اتصالات و تجهیزات تاسیساتی در تهران کرده و با ارسال جنس به سراسر تهران و اغلب شهرستانهای کشور در این زمینه فعالیت میکند.

از دیگر عمده فروشی های لوله و اتصالات و کالای تاسیسات ساختمانی را که بخش اعظم کالاهای مذکور را در سبد فروش خود دارد, فروشگاه لوله و اتصالات پایپ بازار است که میتوان آنرا قطب فروش لوله و اتصالات بازار تهران دانست.

اقلام تخصصی این فروشگاه را میتوان شامل موارد زیر دانست که با داشتن  نمایندگی لوله و اتصالات آذین لوله سپاهان, نیوپایپ اصفهان سوپرپایپ, ایزوپایپ, عرضه بهترین قیمت لوله پلیکا پلیمر گلپایگان, پارس پلاست, سمنان, لوله گاز مانیسمان و درزدار, شیر فلکه و شیر گازی و دیگر اقلام لوله اتصالات در کنار تجهیزات گرمایش از کف شامل فوم گرمایش از کف و کلکتورهای گرمایشی در خدمت مشتریان گرامی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button