قیمت هر شاخه لوله سفید آب

رفع نشتی لوله آب توکار بدون تخریب
24/03/21

قیمت هر شاخه لوله سفید آب

قیمت هر شاخه لوله سفید آب

قیمت هر شاخه لوله سفید آب که البته کاربردهای دیگر مانند لوله کشی پکیج و شوفاژ نیز دارد, میتواند به عنوان یک معیار مناسب برای برآورد هزینه لوله کشی ساختمان و تعمیرات آن مد نظر مالکین و مجریان لوله کشی ساختمان قرار بگیرد.

برای دریافت لیست قیمت و دریافت پیش فاکتور فوری با فروشگاه لوله و اتصالات حسین پور, نمایندگی لوله آذین تماس بگیرید.

از آنجایی که ممکن است به دلیل تشابه اسمی, اشتباهاتی بابت قیمت هر شاخه لوله سفید آب به وجود آمده و با توجه به این مساله که در زمینه خرید و فروش لوله های فلزی, به لوله های گالوانیزه نیز سفید گفته میشود و بعضا لوله های پنج لایه پلیمری را نیز نوعی لوله سفید میدانند, بایستی این نکته را یادآور شویم که در این نوشته منظور از قیمت هر شاخه لوله سفید آب, لوله های تک لایه پلی پروپلین,مانند لوله آذین و یزدبسپار هستند. 

در رنج خرده فروشی خیلی مشخص نیست, اما در عمده فروشی و برآورد قیمت حداقل یک واحد لوله کشی به بالا برای تعیین هزینه خرید لوله و اتصالات سفید آب و شوفاژ, میتوان با استعلام قیمت هر شاخه و محاسبه مجموع قیمت لوله ها , عدد به دست آمده را به اضافه 60 تا 80 درصد کرده تا هزینه خرید اتصالات نیز بدین صورت حساب شود. به عبارتی دیگر قیمت هر متر خرید لوله بایستی با یک مقدار هزینه 60 تا 80 درصد برای به دست آوردن دقیق تر مبلغ خرید لوله اتصالات میشود. 

قیمت هر شاخه لوله سفید آب

عوامل موثر بر قیمت هر شاخه لوله سفید آب

هر ساله و شاید چندین بار در سال,به دلیل نوسانات ارزی,گران شدن هزینه تولید و خرید مواد اولیه , قیمت هر شاخه لوله سفید آب نیز افزایش میابد. اما برای تسهیل در خرید و فروش این نوع لوله و اتصالات و شفافیت قیمت, همواره یک لیست قیمت از سوی شرکت های تولیدکننده لوله های پلاستیکی منتشر میشود, که قیمت هر شاخه لوله سفید آب بر حسب سایز به همراه اتصالات آن مندرج شده است.

به غیر از نوسانات قیمت مواد اولیه و هزینه تولید بر قیمت کلی سیستم تولید, سایز لوله, نوع لوله و برند آن از عوامل موثر بر قیمت هر شاخه لوله سفید آب هستند.

حجم خرید نیز میتواند بر قیمت هر شاخه لوله پلاستیکی موثر باشد. در رنج خرده فروشی معمولا قیمتها طبق لیست اعلامی است, اما در خرید بالا, بسته به میزان خرید هر فاکتور این نوع لوله و اتصالات بین 5 تا 25 درصد شامل تخفیف هایی میشود.

قیمت هر شاخه لوله آب پلاستیکی

در حال حاضر قیمت هر شاخه لوله سفید آب 4 متری از شاخه ای 80 هزار تا حدود 120 هزار تومان در سایز 20, و هر شاخه لوله آب سایز 25 بین 140 تا 180 هزار تومان, سایز 32 هر شاخه 220 تا 280 هزار تومان و به همین ترتیب طبق لیست قیمت گذاری شده که بسته به شرایط مذکور, احتمالا شامل تخفیف هایی نیز میشود.

قیمت اتصالات این لوله ها نیز با توجه به تمام پلاستیکی و یا یکسر فلزی بودن متفاوت هستند. اتصالات تمام پلاستیکی ارزان قیمت تر بوده و بسته به سایز بین 3 هزار تومان به بالا قیمت دارند. اتصالات یکسرفلزی مانند بوشن یک سردنده و بوشن مغزی نیز از حدود 40 هزار تا 60 هزار تومان و در سایزهای بالاتر مانند سایز 63 ممکن است تا 600 هزار تومان نیز قیمت داشته باشند. بوشن ساده, زانو معمولی, سه راهی به ترتیب از قیمت ارزان تا گران بوده و در اتصالات یک سر فلزی نیز اتصالات مغزی دارند نسبت به اتصال داخل دنده قیمت بیشتری دارند.

در ادامه جدیدترین قیمت هر شاخه لوله سفید آب دو برند معروف و پرمصرف یعنی آذین لوله و یزدبسپار را مشاهده میکنید. برای دریافت آخرین لیست قیمت به روز لوله آذین با ما تماس بگیرید.

سایز / قیمت هر شاخه لوله سفید آب  آذین لوله سپاهان یزد بسپار
لوله 20 سفید 80 هزار تومان 100 هزار تومان
لوله 25 سفید 160 هزار تومان 165 هزار تومان
لوله 32 260 هزار تومان 300 هزار تومان
لوله 40 450 هزار تومان 500 هزارتومان
لوله 50 730 هزار تومان 880 هزار تومان
لوله 63 1/200 میلیون تومان 1/400 میلیون تومان

لازم به ذکر است که لوله آذین pprct بوده و لوله یزدبسپار pprc است. اما تا سال گذشته آذین لوله سپاهان لوله های pprc نیز تولید میکرد, که به دلایل نامشخصی فعلا از چرخه تولید کنار گذاشته شد.

لوله های فویل دار یا سه لایه نیز به عنوان لوله سفید شناخته شده که یک لایه فویل داشته و اخیرا با استقبال بازار روبرو شده اند. قیمت لوله های فویلدار آذین لوله در حدود 20 درصد از لوله های pprct گران قیمت تر هستند.

البته به غیر از این دو برند, تولیدکنندگان دیگری مانند, لوله بیست بسپار, آسیا, سپاهان, نیک بسپار, متین پایپ از تولیدکنندگان خوشنام هستند که البته خیلی در بازار مشهور نشده اند..

برای خرید, دریافت لیست قیمت و پیش فاکتور فروش سریع با فروشگاه لوله و اتصالات حسین پور, مرکز پخش لوله اتصالات آذین, لوله پلیکا و دیگر اقلام لوله کشی و تاسیسات ساختمان تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button