قیمت شیر رادیاتور

نمایندگی نیک بسپار یزد در تهران
22/01/23
نمایندگی پوش فیت نیوفلکس
23/12/10

قیمت شیر رادیاتور

قیمت شیر رادیاتور

قیمت شیر رادیاتور به دلیل اینکه از فلز برنج ساخته شده است به نوسانات قیمت برنج بستگی دارد. در کنار قیمت برنج, برند و نوع شیر از فاکتورهای مهم در تعیین قیمت شیر رادیاتور میباشند. شیر رادیاتور رابط بین لوله کشی شوفاژ و رادیاتور برای کمترل شدت و باز و بسته کردن جریان آب ورودی و خروجی شوفاژ است. به دلیل اینکه نصب و تعویض شیر رادیاتور کار نسبتا مشکل و دردسر سازی است, بهتر است در هنگام خرید از بهترین نوع شیر استفاده کنید. در ضمن برای افزایش طول عمر همه انواع شیرالات از جمله شیر رادیاتور بایستی هر از جندی اقدام به باز و بسته کردن شیرالات نمایید. 

شیرالات رادیاتور شوفاژ شامل شیر رفت یا شیر بالای رادیاتور و شیر برگشت یا شیر زانوی پایین رادیاتور میباشد. استفاده از شیرالات پایین  رواج چندانی نداشته و معمولا برای کنترل میزان حرارت از شیر رفت استفاده میشود. خرابی و نشتی شیر رادیاتور هم بیشتر از ناحیه شیر رفت یا شیر بالا به وجود می آید. با این تفاصیر بهتر است که در خرید و نصب شیر رادیاتور دقت کافی انجام شده تا در هنگام استفاده احتمال نشتی به کمترین میزان خود برسد, هرچند که ممکن است حتی برندهای درجه یک هم بعد از مدتی دچار خرابی و نشتی شوند.

قیمت شیر رادیاتور گرماقیمت انواع شیر رادیاتور شوفاژ

شیرالات رادیاتور موجود در بازار به انواع شیرالات خارجی و داخلی تقسیم بندی میشوند. از برندهای معروف ایرانی شیر رادیاتور میتوان به شیر رادیاتور گرم, سامین و تکسا اشاره کرد. البته شیر رادیاتور گرما که معروف ترین و پرمصرف ترین شیر رادیاتور ایرانی است, چند سال پیش به دو برند شیر گرمافر و شیر شوفاژ گرما اصل تغییر نام داد. شیر رادیاتور گرما را میتوان با کیفیت ترین شیر ایرانی دانست که در عین حال قیمت منطقی دارد. رنج قیمت شیر رادیاتور شوفاژ ایرانی به صورت یک دست شامل یک شیر رفت و یک عدد شیر برگشت در حدود ۱۰۰ تا ۱۴۰ هزار تومان است. شیر رفت هم به صورت تک بین ۹۰ تا ۱۱۰ هزار تومان به فروش میرسد و شیر برگشت تک شوفاژ کمی ارزان قیمت تر است.

شیرالات معمولی خارجی مانند شیر رادیاتور چینی سیتکو و غیره کیفیت خوبی نداشته و قیمت این نوع شیرالات فرق چندانی با انواع ایرانی ندارد. برخی از انواع شیرالات خارجی دارای رنگ های استیل و طلایی رنگ بوده و از لحاظ کیفی با انواع ایرانی فرقی نداشته و فقط ظاهر نسبتا زیباتری دارند. قیمت این نوع شیر رادیاتور شوفاژ در حدود ۵۰۰ هزار تومان میباشد.

شیر رادیاتور دارای یک تنه اصلی, یک مغزی و یک مهره لوله بوده و اکثر نشتی رادیاتور شوفاژ از قسمت مغزی شیر رادیاتور بروز میدهد. مهره لوله محل اتصال شیر به رادیاتور بوده و یک روزه داخل دنده برای متصل شدن شیر به لوله کشی پکیج و شوفاژ میباشد.

یک مدل لوکس تر شیرالات شوفاژ هم انواع شیر رادیاتور ترموستاتیک هستند که میتوان برای کنترل دما محیط از آنها استفاده نمود. اما تجربه نشان داده است که استفاده از این مدل شیرهای گران قیمت کارایی چندانی نداشته و ممکن است پس از مدتی دچار خرابی شوند. 

از لحاظ نصب شیرهای رادیاتور به یک شکل بوده و اندازه و مدل آنها به یک صورت است. به دلیل نوسانات بازار برای استعلام قیمت شیر رادیاتور شوفاژ به فروشگاه حسین پور تماس بگیرید. 

قیمت شیر رادیاتور شوفاژ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button