نمایندگی پوش فیت نیوفلکس

قیمت شیر رادیاتور
22/01/30
لیست قیمت پلی اتیلن قطران اتصال نمایندگی تهران
23/12/10

نمایندگی پوش فیت نیوفلکس

نمایندگی پوش فیت نیوفلکس

فروشگاه حسین پور نمایندگی پوش فیت نیوفلکس و دیگر محصولات شرکت گیتی پسند اصفهان. 

پوش فیت فاضلابی یک سیستم نوین لوله کشی فاضلاب است که از پلیمرهای مختلف تولید شده و برای آب بندی آن از ارینگ های مخصوصی استفاده میشود. در معنی لغوی پوش فیت به معنای فشار دادن و آب بندی کردن است و در عمل همین کار را نیز انجام میدهد. ایده و سیستم لوله کشی پوش فیت تقریبا مانند لوله های چدنی است , با این تفاوت که از لحاظ اجرا , وزن و هزینه بسیار به صرفه تر هستند. برای اجرای لوله کشی فاضلاب چند گزینه پیش رو داریم, لوله اتصالات پلیکا , پوش فیت , پلی اتیلن و چدن از انواع لوله اتصالات قابل استفاده هستند.

وزن سبک , سهولت در حمل و نقل و اجرا , طول عمر بالا , مقاومت بالا در برابر ضربات فیزیکی و مواد شیمیایی, انعطاف پذیری مناسب , استحکام لازم در برابر خوردگی, قیمت مناسب لوله و اتصالات و دستمزد پایین نسبت به لوله کشی چدن و پلی اتیلن و برتری کیفی نسبت به پلیکا از ویزگی های متمایز کننده لوله های پوش فیت هستند. 

نمایندگی پوش فیت نیوفلکس

نمایندگی نیوفلکس در تهران

فروشگاه حسین پور نمایندگی اصلی پوشفیت نیوفلکس در تهران است که با ارایه تخفیف های بسیار بالا برای فروشگاه های همکار, پیمانکاران و مصرف کننده های ساختمانی با قابلیت ارسال بار به کل نقاط تهران شهرستانها میباشد.

برای استعلام قیمت کافیست که از طریق شبکه های اجتماعی یا به صورت تلفنی لیست اجناس درخواستی را برای ما ارسال کرده, تا در اسرع وقت اقدام به صدور پیش فاکتور و در صورت تایید, ارسال بار به مقصد نهایی انجام شود.

مزیت خرید پوش فیت نیوفلکس از نمایندگی لوله و اتصالات حسین پور امکان خرید حضوری یا تلفنی اجناس بوده و در کنار تامین لوله اتصالات نیوفلکس اقلام دیگر مانند لوله آذین , نیوپایپ, سوپرپایپ , پلی ران , پلیکا و دیگر برندهای و انواع لوله و اتصالات نیز به قیمت کف بازار برای شما ارسال میشود. شفافیت و صدور پیش فاکتور آنی , اصالت کالا ,تخفیف بالا و سرعت ارسال از دیگر ویژگی های خرید نیوفلکس از فروشگاه اینترنتی لوله و اتصالات حسین پور است. 

مجموعه ما در فروشگاه حسین پور از نظر قیمت و اصالت کالا به شما ضمانت اجرایی میدهد. در صورت خرید عمده , کلیه اجناس از مبدا انبار شرکت گیتی پسند ارسال میشود. امکان ارسال بار در تهران از 3 مبدا جنوب , غرب و شرق تهران وجود دارد.

شرکت نیوفلکس

نیوفلکس برند اصلی و محصول شرکت اتصال نوین پردیس از زیر مجموعه های شرکت گیتی پسند است. این شرکت تولید نیوفلکس را در سال 1389 آغاز کرده و محصولات فاضلابی از جنس پلی پروپیلن ارینگی یا پوش فیت در دو نوع معمولی و سایلنت تولید میشوند. استراتژی توسعه کمی و کیفی گیتی پسند و همچنین خلا محصولی با کیفیت و با قیمت مناسب در بازار لوله و اتصالات پوش فیت موجب شد,  که گیتی پسند با تحقیق و بررسی اقدام به تولید این محصول و گسترش خطوط تولید کند. علاوه بر اشتغال زایی, تعادل قیمت محصولات پوش فیت و همچنین افزایش کیفی دیگر برندها , حداقل مزیتی است که نیوفلکس در بازار لوله های فاضلابی ساختمان داشته است.

ویژگی های پوش فیت نیوفلکس

نیوفلکس مقاوم به تنش ها و ضربات فیزیکی, انعطاف بالای محصولات, بدون نیاز به چسب, کیفیت بالای اورینگ های نیوفلکس, طول عمر بالا , مقاوم در برابر اسید و محلول های قلیایی و شیمیایی, کم صدا و بودن صدا بودن محصولات, سطح داخلی بسیار صیقلی و صاف, وزن سبک در حمل و نقل و اجرا, با لوله و اتصالات دارای مقاوت بالا در برابر گرما و سرما, آب بندی کامل و بدون نشت, استفاده از مواد ضد استحراق و سهولت در سیستم ونت و هواکش, و همچنین تنوع سایزبندی و تعدد اتصالات و همچنین تولید و دپوی بالات محصولات در انبارهای مختلف شرکت و نمایندگی های پوش فیت نیوفلکس در سراسر نقاط کشور از خصوصیات پوش فیت نیوفلکس است.

در کنار مزایای فوق قیمت فوق العاده مناسب و قابل رقابت با رقبای دیگر حتی برندهای پلیکا و برتری کیفیتی نسبت به پی وی سی و دیگر مارک های پوش فیت که در ایران تولید میشود. در حال حاضر محصولات نیوفلکس تا سایز 160 تولید و به بازار عرضه میشود. 

لیست قیمت نیوفلکس

لیست قیمت نیوفلکس شامل کلیه اقلام لوله و اتصالات پوش فیت نیوفلکس معمولی و سایلنت, همراه با کدبندی کلاسیک و قیمت دقیق میباشد. لیست قیمت نیوفلکس برای خرید از نمایندگی پوش فیت نیوفلکس کار را راحت کرده و به سهولت با انتخاب و درج نام و کد محصول از خطاهای احتمالی در تهیه اقلام جلوگیری میشود. در ضمن لیست قیمت به صورت سراسری بوده و شفافیت قیمت باعث میشود که از گران فروشی جلوگیری شود.

از لحاظ کلی قیمت لوله اتصالات پوش فیت نیوفلکس بسیار منصفانه و قابل رقابت بوده و با وجود کیفیت بسیار بیشتر, قیمت آن در حد قیمت لوله پلیکا با برند خوب است.

لیست قیمت نمایندگی لوله پوش فیت نیوفلکس new_flax_b

کاتالوگ نیوفلکس

مشاهده و دانلود کاتالوگ و لیست اقلام نیوفلکس Newflex-ListAghlam-PushFit904

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button