لیست قیمت پلی اتیلن قطران اتصال نمایندگی تهران

نمایندگی پوش فیت نیوفلکس
23/12/10
لیست قیمت لوله و اتصالات مولتی پایپ
24/01/06

لیست قیمت پلی اتیلن قطران اتصال نمایندگی تهران

پلی اتیلن قطران اتصال

فروشگاه لوله و اتصالات حسین پور, نمایندگی فروش لوله اتصالات پلی اتیلن قطران اتصال در تهران, ارسال به کلیه شهرستانها با بیشترین تخفیف است. جهت استعلام قیمت و دریافت پیش فاکتور با ما تماس بگیرید. 

قطران اتصال یکی از محصولات جدید مجموعه گیتی کالاست. شرکت گیتی کالا(گیتی پسند اصفهان) تولید کننده و تامین کننده لوازم تاسیسات و لوله کشی ساختمان است که تا به حال برندهای مشهوری مانند لوله آذین, لوله اتصالات نیوپایپ, پوش فیت نیوفلکس, سپهرفوم, مولتی پایپ,دیناپلیمر, باتیس در بازارهای داخلی عرضه کرده است.

لوله پلی اتیلن قطران اتصال

معرفی پلی اتیلن قطران اتصال

قطران اتصال از گذشته تولیدکننده خوبی در زمینه لوله اتصالات پلی اتیلن فاضلاب بوده که اخیرا به مجموعه گیتی کالا پیوسته تا گام بزرگی در جهت افزایش تولید و بهبود کیفی داشته باشد. از آنجا که در حال حاضر لوله کشی فاضلاب به عنوان مهمترین بخش از لوله کشی ساختمان تلقی شده و یکی از گزینه های پیش رو برای اجرای لوله کشی فاضلاب استفاده از لوله اتصالات پلی اتیلن فاضلابی است, شرکت گیتی کالا برای تکمیل سبد کالای خود اقدام به خرید و توسعه کمی و کیفی محصولات نموده تا بتواند قدم مهمی در تامین لوازم و تجهیزات ساختمانی بردارد.

مزایای خرید لوله اتصالات پلی اتیلن فاضلابی

1-قیمت لوله و اتصالات پلی اتیلن در مقایسه با دیگر متریالی همچون پوش فیت و پلیکا، مقرون به صرفه می باشد. این مقایسه با در نظر گرفتن کیفیت و استحکام و عملکرد این محصول در سیستم فاضلاب در نظر گرفته شده است.

2-سهولت و سرعت در نصب و هزینه اجرای با کیفیت از دیگر ویژگی های این شیوه می باشد، زیرا بیشتر سیستم های فاضلابی نیاز به حداقل دو عدد بست و ساپورت برای ثابت نگهداشتن و آب بندی سیستم دارند، در صورتیکه در سیستم پلی اتیلن در هر 2 تا 3 متر از یک عدد بست استفاده می شود و این امر نه فقط موجب مصرف لوازم کمتری می شود، بلکه هزینه های اجرای این سیستم را نیز تا حد بالایی، پایین می آورد.

3-جوش خوردن کلیه لوله و اتصالات پلی اتیلن و ایجاد شبکه ای همگون، از دیگر نقاط مثبت این سیستم می باشد. عدم وجود اتصالات اورینگی زیاد که معمولا با مرور زمان از آب بندی خارج می گردد.

4- امکان تست آب بندی تا 10 متر، که اصولا در سیستم های دیگر با این ارتفاع مقدور نیست از محاسن این سیستم یکپارچه می باشد.

6- مقاومت بسیار بالای پلی اتیلن در مقابل تنش های فیزیکی و نشست ساختمان و توانایی قرار گرفتن در زیر بتن و اجسام سخت و سنگین یکی دیگر از خاصیت های مهم پلی اتیلن می باشد. در سایر سیستم ها باید لوله و اتصالات به دور از فشار و به صورت سطح مقطع گرد در داخل یکدیگر قرار گیرد تا آب بندی شوند و در صورتیکه از بیرون فشاری برآن وارد شود، از دایره کامل خارج شده و شکل بیضی به خود می‌گیرد و همین مسئله باعث به وجود آمدن نشت از محل اتصالات می شود که این مشکل در روش لوله اتصالات PE وجود ندارد. علاوه بر این قطران اتصال با اصلاح کیفی انعطاف و مقاومت فیزیکی خود را بهبود بخشیده است.

7- استقلال آب بندی پلی اتیلن جوشی فاضلابی بدون نیاز به چسب در لوله پلیکا و ارینگ در لوله کشی پوش فیت که این وابستگی باعث میشود در صورت خرابی چسب و ارینگ از نقاط ضعف این نوع لوله کشی ها محسوب شود.

محصولات قطران اتصال

به غیر از لوله های پلی اتیلن جوشی از سایز 50 تا 160, اتصالات جوشی فاضلابی، اتصالات جوشی فشار قوی، اتصالات پیچی، الکتروفیوژن‌ها، تی اف‌ها و رایزر, زانو 90 درجه جوشی, زانو 45 درجه جوشی, سه راهی 90 و 45 درجه جوشی, سه راهی تبدیلی 90 و 45 درجه جوشی, تبدیل جوشی, سیفون یا شترگلویی, موفه بلند و کوتاه, دریچه بازدید, درپوش تست, سیفون جوشی یک تکه در انواع مختلف از اتصالات اصلی در کنار قطعات و تجهیزات دیگر پلی اتیلن قطران اتصال است.

لیست قیمت قطران اتصال

لیست قیمت پلی اتیلن قطران اتصال از سایز 50 تا  قطر 160 لوله و اتصالات به همراه نام کالا و یک کدبندی جامع به صورت دوره ای توسط گیتی کالا منتشر میشود که برای مشاهده و دانلود آن میتوانید روی لینک زیر کلیک کنید. فروشگاه لوله و اتصالات حسین پور نمایندگی پلی اتیلن قطران اتصال در تهران است.

لیست-قیمت-قطران اتصال -1402

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button