لوله اتصالات upvc پیمتاش

قیمت لوله شوفاژ و پکیج ساختمان
21/09/21
فروشگاه لوله اتصالات و تاسیسات مجیدیه
21/10/02

لوله اتصالات upvc پیمتاش

لوله اتصالات upvc پیمتاش

فروشگاه لوله و اتصالات حسین پور نمایندگی لوله اتصالات upvc پیمتاش ترکیه

با توجه به توسعه و پیشرفت تکنولوژی در تمامی عرصه ها , فناوری ساختمان لوله های پلیمری نیز در سالهای اخیر دستخوش تحولات بسیاری بوده که یکی از این محصولات , لوله و اتصالات UPVC بوده که با تکنولوژی بسیار مدرن تولید شده و به بازار عرضه میشود. یکی از برندهای مطرح در اروپا که اتفاقا با ورود به ایران در طول مدت کوتاهی توانست تقاضای خوبی از سمت بازار بدست آورد, لوله اتصالات با برند UPVC پیمتاش ترکیه Pimtas turkey است.

لیست قیمت لوله اتصالات یو پی وی سی پیمتاش

جهت دانلود و مشاهده لیست قیمت لوله اتصالات یو پی وی سی پیمتاش روی لینک زیر کلیک کنید.

لیست قیمت لوله اتصالات upvc پیمتاش ترکیه

نمایندگی لوله اتصالات upvc پبمتاش

لوله اتصالات UPVC گلچین کلمه unplasticized polyvinyl chloride است. پلی وینیل کلراید ماده اولیه همان لوله پلیکا معمولی بوده و ترکیب مواد اولیه PVC است که طی فرایندی شامل افزودن موادی و تکنولوژی ساخت مخصوص این ترکیب ، یو پی وی سی را PVC سخت شده تعریف می کند. چرا که PVC ذاتا ماده نسبتا انعطاف پذیری و نرم است و برای سخت تر و تبدیل به UPVC نیاز به ترکیبات خاصی دارد.

بسیاری از صاحب نظران و کارشناسان صنعت تاسیسات معتقدند,  یکی از مهمترین و کارآمدترین سده کنونی در زمینه صنعت لوله ، تولید لوله اتصالات upvc باشد. چرا که میتوان برای انتقال هر نوع سیال ، به ویژه مایعات ، با هر آنالیز ماده شیمیایی که دمای حدود زیر ۶۰ درجه داشته باشند ، می توان از این لوله اتصالات اسخری استفاده نمود.

لوله اتصالات پیمتاش ترکیهویژگیهای لوله اتصالات UPVC

همانطور که گفته شد ، لوله UPVC در اغلب خطوط انتقال آب، در سیستم های لوله کشی مختلف قابل استفاده می باشند. اما اگر بخواهیم علل این مساله را واکاوی کنیم ، به محاسن منحصر به فرد این لوله و اتصالات می رسیم که در ادامه برخی از آن ها را خواهیم شمرد.

  • مقاومت شیمیایی زیاد : لوله اتصالات یوپی وی سی در برابر مواد قلیایی و اسیدی ، دارای مقاومت قابل قبولی هستند. به همین دلیل میشود ادعا کرد بیشترین مورد کاربرد این لوله ها ، در خطوط  تصفیه است. چرا که در پروسه تصفیه از مواد شیمیایی مانند کلر ، اسید , قلیا یا سایر مواد محلول در داخل آب استفاده می شود که دیگر لوله اتصالات موجود در بازار ، به خصوص لوله های فولادی ، در برابر این عناصر ، بسیار آسیب پذیر می باشند.
  • تحمل فشار بالا : لوله یو پی وی سی در فشارهای مختلفی تولید شده و دارای تحمل فشار زیادی می باشند.
  • تنوع سایز : لوله اتصالات یو پی وی سی با توجه به عدم تولید در قطرهای بالا در دیگر متریال لوله و اتصالات موجود در بازار ، در قطرهای بالا مانند ۲۰۰ ، ۲۵۰ ، ۳۱۵ و ۴۰۰ میلیمتر نیز تولید می شوند. از این نظر برای اجرای لوله کشی مجموعه های بزرگ مانند پارک های آبی نیز بسیار مناسب و کاربردی هستند.
  • حمل و نصب راحت : لوله اتصالات UPVC در عین استحکام فیزیکی و شیمیایی بالایی که دارند ، دارای دانسیته می باشند. این مساله ، آسان و کم هزینه بودن حمل و نقل این لوله ها را موجب می شود. نصب و اجرای این لوله اتصالات نیز در مقایسه با انواع دیگر ، بسیار ساده تر و سریع تر است. همین خاطر موجب شده که مجریان لوله کشی و تاسیسات کار به یکی از اصلی ترین خریداران لوله و اتصالات یو پی وی سی تبدیل شوند. چرا که برای نصب و اجرای این لوله ها ، نسبت به دیگر لوله اتصالات موجود در بازار ، در عین دریافت هزینه و اجرت مشابه ، وقت و انرژی کمتری صرف می نمایند.

لوله اتصالات UPVC استخری پیمتاش

به دلیل برخورداری از این ویژگیها و بسیاری موارد دیگر ، به یکی از پرکاربردترین انواع لوله اتصالات UPVC در سیستم های لوله کشی استخر و آبرسانی ، به خصوص در مجموعه های ورزشی و تفریحی مانند استخرهای ورزشی , تجاری و خانگی ، جکوزی ها ، پارک های آبی تبدیل شده و جایگاه خاصی در صنعت لوله پیدا کرده اند. بطوری که موارد استفاده و میزان استفاده از این لوله و اتصالات روز به روز درحال گسترش است.

جهت مشاوره و خرید لوله اتصالات upvc پیمتاش با کارشناسان فروشگاه اینترنتی لوله و اتصالات حسین پور تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button