نمایندگی چسب تارگت رازی

قیمت لوله پلیکا فاضلابی
19/03/09
نمایندگی فروش بست ایران
19/04/20

نمایندگی چسب تارگت رازی

چسب تارگت رازی

در حال حاضر چسب تارگت رازی بیش از ۹۰ درصد بازار چسب لوله پلیکا یا UPVC را در اختیار دارد . دلیل آن هم کیفیت غیرقابل رقابت و قیمت چسب تارگت میباشد .

تولیدات رازی پاسخی است به نیاز مصرف کننده در تمامی زمینه های ساختمانی و صنایع مختلف جامعه در محل کار، خانه و یا مدرسه به منظور تحقق این هدف شرکت شیمیایی رازی فعالیت خود را از سال ۱۳۵۹ با شعار همه راضی از چسب تارگت رازی در حومه شهرستان هشتگرد واقع در استان البرز آغاز کرده است.

ارائه محصول با کیفیت ،کسب رضایت مشتری و پاسخگویی به نیازها در حداقل زمان ممکن از ابتدای فعالیت سرلوحه کار مجموعه شیمیایی رازی بوده و همه کارکنان در راستای تحقق این هدف تلاش می کنند.

شركت شيميايي  رازي بزرگترین تولیدكننده انواع چسب‌های صنعتی و خانگی ،رزین های صنعتی ، پلی ونیل استات در ایران است كه موفق به اخذ كاربری مهر استاندارد و استاندارد بین المللی کیفیت ISO 9001:2008 از شرکت QS سوئیس برای محصولات خود گردیده است.

تنوع، کیفیت و حجم انبوه تولیدات، این شركت را از سايركارخانجات مشابه متمایز مي‌نماید، شركت شیمیائی رازی علاوه بر تولید انواع چسبهای صنعتی برای اولین بار در كشور موفق به ساخت تیوب پلاستیكی گردیده كه در صنایع آرایشی، بهداشتی، و… مصارف فراوانی دارد. چسب تارگت رازی برای اتصال لوله ها و اتصالات pvc  مورد استفاده قرار میگیرد و میتوان گفت که مصرف عمده آن در صنعت ساختمان میباشد .

چسب تارگت رازی در دو نوع بسته بندی قوطی و تیوبی با حجم ۲۵۰ و ۱۰۰ میلی لیتر تولید و به بازار عرضه میشود . فروشگاه لوله و اتصالات حسین پور نمایندگی چسب تارگت رازی و یکی از توزیع کنندگان اصلی این چسب در سطح ایران میباشد .

چسب تارگت رازی

نحوه استفاده چسب تارگت رازی :

ابتدا سطوح اتصال را به طور کامل تمیز نمایید سپس لایه ای نازک از چسب تارگت رازی را به لبه اتصال زده بعد لوله و اتصال را بدون  چرخش داخل هم قرار دهید.بعد از ۵ ذقیقه کاملا محکم شده و آب بندی میباشد. تمیز بودن لوله و اتصالات لوله پلیکا در محل چسب زدن بسیار مهم و حیاتی تلقی میشود .

 مشخصات فنی :

 چسب تارگت رازی  شفاف است . در برابر آب و رطوبت کاملا مقاوم بوده و طول عمر بالایی نسبت با چسبهای دیگر دارد . در ضمن نسبت به مقاومت آن در شرایط مخلتف PH اسیدها و بازها نیز نسبتا خوب است و مهمرین مساله که چسب تارکت رازی را از سایر چسب های پلیکا متمایز میکند سرعت بالای چسبندگی آن است .

نمایندگی چسب تارگت رازی

 

 

 

 

 

 

 

نکات مهم در مورد استفاده چسب تارگت رازی:

چسب تارگت رازی بسیار زیاد قابل اشتعال است,هنگام استفاده از ان مراقبت زیادی بکنید.

در محلی که چسب رازی استفاده حتما از تهویه مناسب داشته باشد.

تلگرام  :  pipe_shop
ادرس:  تهران-رسالت-۱۶متری دوم شمالی-لاهیجانی غربی پلاک۲۶۸  فروشگاه حسین پور

تلفن دفتر فروش تجهیزات موتورخانه و شوفاژ: ۰۲۱۲۲۳۲۴۰۳۱

 

بازرگانی حسین پور عرضه کننده محصولات زیر میباشد :

برای اطلاع از لیست قیمت ها و کاتالوگ محصولات روی هر برند کلیک کنید :

پنج لایه “سوپرپایپ / نیوپایپ /یونیک پایپ / ایزوپایپ ”

تک لایه ”    آدین    /   یزد   /    وحید    / آ اس / گلدپایپ{کامپوزیت ترکیه ای }

پوشفیت “نیوفلکس / پلیران /  پلیران سایلنت / وحید /نیک بسپار

پلی اتیلن  جوشی پلیران  / پلیرود   / حافظ

پلیکا    ”  پلیمر گلپایگان / تک ستاره گلپایگان / داراکار / پارس زنده رود/پلیمر  سمنان

لوله گالوانیزه ” سپنتا / ساوه سنگین و سبک / چینی

لوله کاروگیت

اتصالات برزیلی  و مک و چینی

فلنج – Flange

فروش  انواع مختلف فلنج از سایز ۱/۲ اینچ الی ۶۰ اینچ طبق استاندارد با متریال های کربن استیل، استنلس استیل از قبیل فلنج گلودار، فلنج عینکی، فلنج اسلیپون، فلنج ساکت، فلنج دنده ای، فلنج تخت، فلنج کور،
فلنج اوریفیس و فلنج لپ جوینت
گسکیت – Gasket
فروش انواع گسکیت با متریال های کربن استیل و استنلس استیل شامل اسپیرال وند، رینگی، لاستیکی، کاغذی و تفلونی در سایز و کلاس های مختلف

لوله اهنی درز دار و مانیسمان سبک و سنگین

شیر فلکه برنجی  سیم ایتالیا  /کیزایران / کیتز ژاپن / سیتکو / کیزان /

شیر فلکه چدنی ووگ امید گلستان / ووگ بی همتا / میراب

شیرصافی برنجی  / شیر یکطرفه فنری و دریچه ای  / بست لوله  / شیرالات قهرمان /راسان /

عایق الاستومری / عایق pe  / فوم تخم مرغی گرمایش از کف

مشعل و موتورخانه

*****

بازرگانی حسین پور قادر به ارسال سفارشات شما به اقصی نقاط کشور از جمله استان ها و شهر های :

********************************************************************************************

بازرگانی حسین پور قادر به ارسال سفارشات شما به اقصی نقاط کشور از جمله استان ها و شهر های :

آذربایجان شرقی – تبریز – مراغه، مرند و میانه آذربایجان غربی – ارومیه – خوی، میاندوآب و مهاباداردبیل – اردبیل – پارس‌آباد، مشگین‌شهر و خلخالاصفهان – اصفهان – کاشان، خمینی‌شهر و نجف‌آباد البرز – کرج – هشتگرد، نظرآباد و محمدشهر ایلام – ایلام – ایوان، دهلران و آبدانان بوشهر – بندر بوشهر – برازجان، بندر گناوه و خورموج تهران – تهران – اسلام‌شهر، گلستان و قدس چهارمحال و بختیاری – شهرکرد – بروجن، فرخ‌شهر و فارسان خراسان جنوبی – بیرجند – قائن، فردوس و نهبندان خراسان رضوی – مشهد – سبزوار، نیشابور و تربت حیدریه خراسان شمالی – بجنورد – شیروان، اسفراین و گرمه جاجرم خوزستان – – اهواز – دزفول، آبادان و خرمشهر زنجان –

زنجان – ابهر، خرمدره و قیدار سمنان – – سمنان – شاهرود، دامغان و گرمسار سیستان و بلوچستان – زاهدان – زابل، ایرانشهر و چابهار فارس – شیراز – کازرون، جهرم، لار و مرودشت قزوین – قزوین – تاکستان، الوند و اقبالیه قم – قم – قنوات، جعفریه و کهک کردستان – – سنندج – سقز، مریوان و بانه کرمان – کرمان – سیرجان، رفسنجان و جیرفت کرمانشاه – – کرمانشاه – اسلام‌آباد غرب، هرسین و کنگاورکهگیلویه و بویراحمد – یاسوج – دوگنبدان، دهدشت و لیککگلستان – گرگان – – گنبد کاووس، علی‌آباد کتول و بندر ترکمن گیلان – رشت – بندر انزلی، لاهیجان و لنگرود لرستان – خرم‌آباد – بروجرد، دورود و کوهدشت مازندران – – ساری – بابل، آمل و قائم‌شهر  مرکزی – اراک – ساوه، خمین و محلات هرمزگان – – بندرعباس – – میناب، دهبارز و بندر لنگه همدان – همدان – ملایر، نهاوند و تویسرکان یزد – یزد – میبد، اردکان و باف

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button