جدیدترین لیست قیمت لوله درزدار سپاهان

نکات مهم در نقشه لوله کشی فاضلاب توالت فرنگی
24/02/06
جهت باز و بسته شدن شیر فلکه ساعتگرد کدام سمت است؟
24/02/29

جدیدترین لیست قیمت لوله درزدار سپاهان

لوله درزدار سپاهان

لوله درزدار سپاهان یکی از برندهای مطرح لوله های فولادی تولید داخل است که توسط شرکت فولاد سپاهان اصفهان تولید شده و به لوله سیاه درزدار سپاهان نیز معروف است. با توجه به اینکه همواره لوله های فولادی از پرمصرف ترین لوله های ساختمانی و صنعتی هستند, تولید لوله درزدار سپاهان نقش مهمی در تعدیل قیمت لوله های فولادی در کشور دارد. 

به طور کلی لوله های فولادی در انواع مختلفی تولید شده, که یکی از انواع مهم آن, لوله های درزدار هستند. لوله های درزدار سپاهان در دو مدل لوله درزدار تست گاز و درزدار api تولید شده که به نوع اول لوله گاز روکار و دومی لوله درزدار توکار نیز گفته میشود. 

کارخانه فولاد سپاهان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوله های فلزی ایران است. کارخانه فولاد سپاهان در سال 1997 راه اندازی شده و هم اکنون یکی از اصلی ترین کارخانه های لوله های فولادی در کشور میباشد. لوله های فولادی سپاهان از نوع درزدار بوده و در 2 نوع لوله درزدار تست گاز استاندارد و لوله گاز api تولید و به بازار عرضه میشوند.

لوله های درزدار از ورقه های فلزی سیاه با آلیاژ مخصوص و به شیوه نورد شدن تولید شده و با یک خط جوش در امتداد طولی لوله آببندی میشوند. این نوع لوله ها تحمل فشار نسبی در درجه حرارت های مختلف را داشته و مقاومت فیزیکی و فشار خوبی دارند.

خط تولید و مواد اولیه لوله های سیاه سپاهان از مدرن ترین و بهترین نوع موجود در دنیا بوده و به بسیاری از کشورهای دیگر صادر میشوند. سیستم کنترل کیفیت کارخانه سپاهان نیز نقش مهمی در بهبود کیفی این محصولات دارد.

لوله های درزدار سپاهان در هر دو مدل تست گاز و API از سایز 1/2 اینچ تا 8 اینچ تولید شده و در شاخه های 6 متری به صورت بندیل به بازار عرضه شده و توسط عمده فروشی های مختلف توزیع میشود. کیفیت و قیمت لوله گاز سپاهان در هر دو نوع باعث شده که در حال حاضر بیش از نیمی از مصرف داخلی را کارخانه فولاد سپاهان تامین کند.

قیمت لوله درزدار سپاهان

قیمت لوله درزدار سپاهان

از آنجا که قیمت محصولات فولادی به صورت روزانه و بر اساس قیمت روز محصولات فولادی با توجه به قیمت جهانی فولاد و همچنین دلار مشخص میشود, لیست قیمت لوله درزدار سپاهان را نمیتوان به صورت واحد در نظر گرفت و بایستی همواره استعلام قیمت به صورت روزانه انجام شود. این مساله به خصوص در نوسانات ارزی داخلی و تلورانس های جهانی قیمت فولادی خود را بیشتر نشان میدهد.

اما برای آشنایی شما در ادامه قیمت کنونی لیست قیمت لوله درزدار سپاهان را درج کرده ایم.

سایز(اینچ)/ نوع لوله درزدار سپاهان لوله درزدار تست گاز(روکار) لوله api( لوله کشی گاز توکار)
1/2 320 355
3/4 375 395
1 605 690
11/4 750 870
11/2 880 990
2 1290 1350
21/2 1520 1670
3 1645 1785
4 2250 2690

مصارف لوله سیاه سپاهان

با توجه به مناسب بودن و کیفیت لوله درزدار سپاهان, این  لوله های به غیر از لوله کشی گاز روکار و لوله کشی گاز توکار, کاربردهای زیادی داشته و در صنایع مختلف از نفت و پتروشیمی گرفته, تا صنایع مواد غذایی, داروسازی, خودروسازی تا لوله کشی و ساخت موتورخانه های صنعتی و مسکونی و کشاورزی استفاده دارد.

لوله های فولادی سیاه سپاهان توسط جوشکاری و بعضا توسط حدیده کردن به سایز تجهیزات و لوله اتصالات دیگر متصل میشوند.

جدول وزن لوله درزدار سپاهان

لوله‌های درزدار سپاهان در اندازه های متنوع از سایز 1/2 تا 6 اینچ تولید می‌شوند و به استانداردهای بین المللی از جمله API 5L و ASTM A53 پاسخ می‌دهند. در زیر برخی از ابعاد استاندارد برای لوله‌های درزدار سپاهان ذکر شده است:

قطر خارجی : این لوله‌ها با قطرهای مختلفی تولید می‌شوند، از قطرهای کوچکتر مانند 1/2 اینچ (12.7 میلیمتر) تا سایزهای بزرگتر مانند 8 اینچ یا بیشتر به صورت سفارشی تولید میکند.

ضخامت لوله ها: لوله‌های درزدار سپاهان با ضخامت بدنه متنوعی تولید می‌شوند، که به طور معمول در اندازه‌های استاندارد برای هر قطر مشخص شده‌اند. برای مثال، در استاندارد API 5L، ضخامت دیواره لوله‌های متوسط (STD)، ضخامت دیواره لوله‌های بزرگ (XS) و ضخامت دیواره لوله‌های بسیار بزرگ (XXS) مشخص شده است.

طول: طول لوله‌های درزدار سپاهان ممکن است متغیر باشد و به عنوان طول استاندارد 6 متر عرضه شوند. همچنین، می‌توان طول سفارشی برای پروژه‌های خاص در نظر گرفت.

لوله 1/2اینچ 7.32, لوله 3/4 اینچ 9.48, وزن لوله 1 اینچ سپاهان 14.64, وزن لوله 11/4 اینچ 18.84, وزن لوله 11/2 اینچ 21.66 کیلوگرم, وزن لوله 2 اینچ درزدار 30.6 , وزن لوله 21/2 اینچ 35 کیلوگرم ,  وزن لوله 3 اینچ سپاهان 37 کیلو, وزن لوله 4 اینچ سپاهان درزدار 50 کیلوگرم.

جدول وزن لوله درزدار سپاهان

قیمت لوله سیاه درزدار اصفهان به چه عواملی بستگی دارد ؟

قیمت لوله سیاه سپاهان به سایز, وزن , میزان عرضه و تقاضا, محل بارگیری و حجم خرید بستگی دارد. ممکن است در یک سایز لوله چند وزن متفاوت وجود داشته باشد که این مساله میتواند باعث نوسان قیمت شود. در کنار این مساله در بعضی از مقاطع زمانی ممکن است به دلیل تقاضای زیاد بازار یا کاهش تولید یک سایز به خصوص لوله به دلیل کمبود در بازار با افزایش هایی غیر منطقی روبرو شود.

جدا از این ها حجم خرید و میزان مبلغ فاکتور نیز میتواند قیمت لوله درزدار سپاهان را تحت تاثیر قرار دهد.

در صورت نیاز به مشاوره , دریافت پیش فاکتور و خرید با فروشگاه حسین پور نمایندگی لوله درزدار سپاهان در تهران تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button